Sociální sítě
Nahoru

Über cool značku Almara Soap vede profesionálka

Výrobou přírodní kosmetiky a designových tuhých mýdel se Veronika Machková zabývá téměř sedm let. Předtím pracovala v PR agentuře, kde s uvedením na trh pomáhala řadě kosmetických značek. A jak měla možnost nahlédnout do jejich výroby, ať už té přísně „bio“, nebo té víc „fancy“, zaujalo ji to. U každé značky našla něco, s čím souzněla, a to se potom pokusila sama zrealizovat. Dnes ve svých produktech kombinuje prvotřídní kvalitu surovin s působivým, mezi konkurencí snadno rozpoznatelným designem.

Překvapí vás někdy zákazníci svými požadavky? Jsou jejich představy o účincích přírodní kosmetiky reálné?

Musím říct, že v tomto ohledu nás překvapují spíš mile. My se nijak netajíme tím, že jim naše produkty nezajistí o tři čísla větší ňadra nebo o dvacet let mladší pleť. Pracujeme s přírodními ingrediencemi, přírody si nadevše vážíme a myslíme si, že k ní patří i přirozený cyklus stárnutí. Nakonec jedinečnost každého člověka tkví právě v jeho drobných nedokonalostech. Nejdůležitější je pro nás autenticita a zdraví. A naši zákazníci to většinou vnímají stejně.

Kdo je váš profesní vzor, se kterým byste se chtěla seznámit a učit se od něj?

Příroda a její krása kolem nás. Od ní se učím každý den. A jako zdroj inspirace je nevyčerpatelná.

Do jaké země byste se kvůli byznysu chtěla podívat?

Nemám žádnou zemi zaslíbenou, každá krajina je něčím jedinečná. I ta naše. Roste v ní tolik bylinek a plodin, a i když se mnohdy upínáme k exotickým surovinám, neměli bychom zapomínat na to, že i ty naše původní jsou účinné.

Za co nelitujete utratit peníze, i když je to trochu marnivost?

Nepovažuji se za marnivého člověka, vážím si peněz a rozhodně zbytečně neutrácím. Co si ráda kupuji, jsou naučné knihy nejen o kosmetice, ale i vaření, divokých bylinách, různých DIY tvořeních a fakt je, že některé jsem si ještě ani nestačila prohlédnout… Šetřím si je na lepší, klidnější časy! No a velkou slabost mám pro dobré italské gelato.

Ovlivnila covidová situace vaše podnikání k lepšímu, nebo horšímu?

Covid nás samozřejmě ovlivnil, ale zatím je předčasné hovořit o tom, jestli to bylo pozitivně, či negativně. Až budoucnost ukáže…

Více z rubriky Průvodce českou kosmetikou

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.