Sociální sítě
Nahoru
reklama

Nový Citroën C3 Aircross dospěl

C3 Aircross, jehož se od uvedení na trh na konci roku 2017 prodalo téměř 330 000 exemplářů, pokračuje v ofenzivě ve svém velmi konkurenčním segmentu. Zákazníci okamžitě ocenili jeho výrazný, poutavý a maximálně přizpůsobitelný design, prostornost a bezkonkurenční modularitu.

Největší zájem mají o nejvyšší verze výbavy (62 % ve verzi Shine), což je jasné znamení jeho přitažlivosti. Vůz je díky kompaktním vnějším rozměrům a velkorysému prostoru uvnitř všestranně použitelný a je ideálním vozem pro aktivní zákazníky, kteří hledají stále větší pohodlí a modularitu a současně vysokou míru ovladatelnosti a hbitosti v každodenním provozu.

Přepracovaný C3 Aircross SUV nabízí ještě výraznější charakter, který je reprezentativnější a modernější, byl posílen komfort na palubě, klid a všestrannost použití.

C3 Aircross si na trhu, kde se objevují stále nižší tvary SUV, které jsou stále blíže sedanům, prosazuje svůj SUV charakter a nabízí objemnou siluetu ukazující na velký prostor na palubě a postoj dominující díky zvýšené světlé výšce a velkým kolům celé silnici.

Svůj rozdíl zdůrazňuje pomocí prahových lišt, podběhů kol, předních a zadních lapačů nečistot a střešního nosiče, který graficky podtrhuje plné a velkorysé tvary vozu. Zatímco C3 Aircross vyjadřoval při svém uvedení na trh svým designem a možnostmi personalizace laskavost a svěžest, nový C3 Aircross dosáhl dospělého věku.    Při zachování své originality a ducha mění svůj hravý přístup a přesunuje se na vyšší úroveň, na níž klade důraz na vyzrálejší charakter s vyšší kvalitou, což odpovídá očekáváním trhu.

Více z rubriky Auta

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.