Beefeater, ikonický London Dry Gin, prochází evolucí a do další éry vstupuje s novou lahví. Inspirovaná autentickým londýnským dědictvím značky, lahev se vyznačuje čistým moderním designem, který podtrhuje prémiovost ginu, ale zejména využitím recyklovatelných materiálů pro optimalizaci udržitelných zdrojů. Nový vzhled nejoceňovanějšího ginu na světě se tak pyšný nejenom stylovou lahví, ale také důrazem na co nejmenší zatížení životního prostředí.
Designová změna ginu Beefeater jde ruku v ruce s dvousetletým výročím založení destilérie v srdci Londýna. Nová lahev je poklonou historii a dlouhé palírenské tradici, zatímco s ohledem na udržitelnost se značka vydává do budoucnosti a těší se na dalších 200 let.
Inspirací pro tvar lahve se stala tradiční londýnská cihla, typický prvek neodmyslitelně patřící k anglické architektuře. Jedinečná struktura v kombinaci s bočním prolisem ve skle s vyraženým nápisem Beefeater usnadňuje nejenom barmanům uchopení pro nalévání. Modernizované prvky na etiketě, která je vyvedena v čistém stylu s kombinací červených, zlatých a černých prvků na bílém pozadí, zahrnují ikonického beefeatera, strážce Toweru, podpis zakladatele palírny Jamese Burrougha i letopočet jejího vzniku.
Lahev je vyrobena ze 100% recyklovaného skla. Plastový uzávěr nahradil uzávěr z embosovaného hliníku a polyvinylchloridové etikety byly vyměněny za prémiový reliéfní papír, příjemný na dotek. Snížení objemu použitého plastu o 89 % umožní značce ušetřit 410 tun plastu ročně, což odpovídá zhruba 17 milionům běžných plastových lahví. S celkovou optimalizací výrobního procesu je spojena také redukce spotřeby vody a uhlíkové stopy. Celkový dopad na životní prostředí se snížil přibližně o 5 %.
Nový vzhled Beefeateru, jehož obsahem zůstává stále stejný prémiový gin, je na českém trhu již v prodeji. Ochucené varianty Beefeater Pink a Blood Orange v novém designu budou následovat.