Sociální sítě
Nahoru
reklama

Hybridní kancelář se stává standardem pro práci

Videokonference se v posledním roce staly základním prostředkem firemní komunikace. S ohledem na nutnost minimalizace osobního kontaktu nahradily nejen létání na mezistátní schůzky, ale také interní firemní porady i běžné obchodní jednání s partnery. Studie navíc ukazují, že se situace nezmění ani v budoucnosti, kdy už nebudou pandemická opatření potřebná.

Virtuální schůzky a hybridní provoz kanceláří totiž přinesl úsporu času i prostředků, čímž zvyšuje efektivitu a výnosnost napříč odvětvími. Nemusí se přitom jednat pouze o schůzky obchodníků, rozmach komunikace prostřednictvím videohovorů lze pozorovat i ve školství či medicíně. Očekává se, že 30-70 % zaměstnanců bude nadále pracovat v hybridním režimu. Není tedy překvapivé, jak rychle vzrůstají nároky na jednoduchost obsluhy i kvalitu přenosu zvuku a obrazu.

Špičkový Logitech Rally Bar je možné zakoupit již za 110 990 Kč a v případě Rally Bar Mini je vstupní investice 77 490 Kč. Zařízení tak naleznou uplatnění nejen ve velkých korporacích, ale také v menších firmách či ordinacích lékařů, kteří jsou nyní nuceni konzultovat prostřednictvím internetu.

Odpovědí na tuto poptávku jsou nejnovější produkty společnosti Logitech, která se v posledních letech stala světovou jedničkou právě na poli videokonferencí. Díky nově představeným řešením aktuálně nabízí škálovatelné videokonference pro společnost jakékoliv velikosti, ale i jednotlivce. Od nejmenších kanceláří, které již dnes používají Logitech MeetUp, po větší zasedací místnosti, které ocení příchod produktů Logitech Rally Bar a Rally Bar Mini.

Špičková optika 4K kamery disponuje pětinásobným optickým a trojnásobným digitálním zoomem, který za všech okolností zajistí optimální záběr na všechny účastníky v místnosti. Je navíc uchycena v uložení, které umožňuje její natáčení v úhlu 25° a naklápění v rozsahu 15°, díky kterému bez problémů pokryje i větší zasedací prostory.

Videokonferenční prostory jsou dnes jedním ze základních požadavků našich klientů,“ říká Martin Holý, Head of Growth společnosti Scott.Weber Workspace, která se specializuje na poskytování flexibilních kancelářských prostor a prémiového coworkingu. „Velmi nás proto těší, že novinky společnosti Logitech nabízí flexibilní nastavení videokonferencí a umožňují připojení našich klientů během okamžiku.“

Logitech Rally Bar je hlavním představitelem nové modelové řady videokonferenčních řešení společnosti Logitech. V kompaktním těle snoubí špičkové řešení audia i videa, doplněné umělou inteligencí zajišťující vysokou úroveň komunikace pro až 20 uživatelů.

O automatické nastavení optimálního záběru se stará technologie RightSight, která s pomocí sekundární kamery a umělé inteligence detekuje účastníky konference a udržuje je v záběru, ať již prezentují staticky, nebo se po místnosti pohybují. Vše pak uzavírá tradiční technologie společnosti Logitech RightLight, která zajišťuje přirozené barevné podání pleťových tónů i za zhoršených světelných podmínek.

Díky integrovanému operačnímu systému dokáže pracovat i bez PC. Jediné připojení, které tak uživatel musí řešit představuje HDMI kabel k zobrazovači, kterým se může stát televizor či projektor, napájení ze sítě a připojení k internetu. To lze zajistit pomocí ethernetového kabelu, nebo jednoduše prostřednictvím Wi-Fi s podporou standardů b, g, n, ac.

Logitech Rally Bar může fungovat buď s již zmíněnýn integrovaným systémem, který nabízí platformy Zoom Rooms, Teams on Android, Pexip, RingCentral nebo GoToMeeting nebo jako součást komplexního systému s PC nebo Chromebox. Zde jsou k dispozici systémy Zoom Rooms, Teams Rooms nebo Google Meet. Logitech Rally Bar lze bez problému připojit i k dotykové obrazce, jakou je například Samsung Flip, nebo přímo k notebooku jako USB kameru.

Více z rubriky Tech

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.