Sociální sítě
Nahoru
reklama

Vůně pro novodobé dobrodruhy

Modrá je barva oblohy i moře, horských štítů korunovaných ledovci i hladin hlubokých jezer. Ale je i symbolickou výzvou k novým dobrodružstvím – ať už jde o vlastní cesty nebo o novou vůni inspirovanou pocitem novodobých Kryštofů Kolumbů vydávajících se prozkoumat, co se skrývá za horizontem, zkrátka voňavý palubní lístek na novou plavbu za dobrodružstvím.

Montblanc Explorer Ultra Blue v sobě nese nezaměnitelný, citrusově dřevitý akord se stopou mořské svěžesti. Kombinace italského bergamotu a citrusů nejvyšší jakosti se špetkou růžového pepře, nótou šedé ambry a nejkvalitnější indonéskou pačuli, která je pěstována výhradně pro značku Montblanc.

Nejluxusnější z ingrediencí Montblanc Explorer Ultra Blue jsou produktem mimořádného programu Givaudan Sourcing for Shared Value. Nejuznávanější z firem vytvářející vůně absolutní kvality, odebírá celou řadu těch nejlepších ingrediencí, včetně pačuli, přímo od lokálních pěstitelů.

Zjišťuje tím rozvoj místních komunit ve vzdálených lokalitách. Takový koncept dokonale naplňuje filozofii Montblanc Explorer, kdy cestovatel ruku v ruce se svými zážitky vytváří svět kolem sebe jako lepší místo pro život i pro ostatní, aniž by došlo k narušování přirozených vazeb.

Montblanc Explorer Ultra Blue bude k dostání ve vybraných sítích parfumeriích, například www.fann.cz – a to za 1 210 Kč (30 ml), 1 790 Kč (60 ml) a 2 390 Kč (100 ml).

Samotný flakón vůně Explorer Ultra Blue odkazuje ke slavné tradici značky Montblanc a provede vás mistrovskými dílnami napříč Evropou se zastávkami v Německu, Itálii a Francii. Kůže připomínající povrch flakónu zdobí safiánový motiv, který byl poprvé použit značkou už v roce 1926.

Ikonický emblém hvězdy Montblanc pečetící kvalitu módní značky je vyráběn exkluzivně v Hamburku, ikonická hvězda Montblanc představuje šest alpských ledovců propojených hrdým označením „koruna Evropy“, kdežto přebal a logo vznikají ručně v uměleckých dílnách Montblanc ve Florencii, odkud také vycházejí nejkrásnější, ručně dokonale zpracovaná kožená zavazadla a doplňky Montblanc.

Nová kampaň, která je dílem Johna Balsoma, zachycuje novodobého dobrodruha a modela Reina Langevelda, s nímž se potkáváme na jeho výpravě vedoucí k modrým výšinám, ultramarínovým jezerům i k nejvyšším vrcholkům francouzských Alp.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.