Sociální sítě
Nahoru
reklama

FOREO hledá tvář opravdové krásy

Do roku 2021 vstoupila značka FOREO s více než 20 miliony spokojených zákazníků a s vidinou nových výzev týkajících se změn v kosmetickém průmyslu. Nyní překračuje další metu, a to kampaní „Be YOUnique“, v rámci které tisíce lidí z celého světa na webových stránkách značky nominují svého hrdinu. Tato kampaň umožňuje každému, aby zhmotnil svou představu krásy namísto slepého následování trendů. FOREO odhazuje předsudky a pobízí své fanoušky k odvážnému odhalení toho, co je skutečně důležité.

„Lidstvo se vyvíjí a kosmetický průmysl tento pokrok následuje pomalu. My ve FOREO jsme pojem „ideál krásy“ vždy vnímali jako zdravou pleť a dobrý pocit ze sebe sama, nyní bychom ale tuto myšlenku rádi zdůraznili ještě víc. „Be YOUnique“ není jen kampaň. Je to hnutí, které začalo organicky v naší globální rodině a teď se začíná šířit dál. Chceme, aby se celý kosmetický průmysl vyvinul do tohoto vědomého a řízeného směru. Aby nebyl jen o zisku, ale o zaměření se na skutečné problémy a na to, aby se lidé ve své vlastní kůži cítili především dobře,“ vysvětluje CEO značky FOREO Boris Trupcevic.

Konec zastaralého ideálu krásy

Kvůli globalizaci a digitalizaci jsme denně zahlceni neuvěřitelným množstvím informací. A pokud jde o jejich zpracování, jeví se moderní společnost jako velmi vizuální. Média nám předhazují nádherné celebrity a modelky spodního prádla s perfektním tělem, které se na nás usmívají z billboardů a dalších forem reklam. Výzkum ukazuje, že lidé se zdravotním postižením jsou v online reklamách velmi málo zastoupeni, a to v pouhých 1,1 %. Stejně tak i členové LGBT komunity, kteří tvoří pouhé 0,3 %. Data také naznačují, že většina lidí (54 %) má pocit, že se v online reklamách zapomíná na jejich kulturu, přičemž 71 % vyjádřilo očekávání, že značky podpoří větší rozmanitost a začlenění.

Je zvláštní, že z tohoto nedostatečného začleňování a zkreslování určitých sociálních skupin všichni okamžitě viní média, protože jde spíš o společenskou odpovědnost. Jsme to my, značky, kdo médiím podsouvá informace a nereálné fotografie. A přesně to je jádrem celého problému, kde musí dojít ke změně,“ přiznává Trupcevic.

FOREO svůj přístup vypráví prostřednictvím videoklipu kampaně, která bojuje se stereotypy. Protože každý by se měl cítit krásný, vítaný a měl by být viděn. V rámci kampaně spustila značka také experiment na sociálních sítích, v němž své fanoušky vyzvala, aby pojmenovali svého hrdinu. Aby vlastními slovy popsali někoho, ke komu vzhlíží. Opravdová krása totiž tkví v hodnotách, ne ve vrtkavém odraze v zrcadle.

FOREO je rebel a tvůrce svého prostoru, takže nás nepřekvapuje uznání podobně smýšlejících lidí, vizionářů, kteří raději, než aby žili pravdu někoho jiného, pracují na vlastních věcech. Ale vidět velké množství inspirativních nominací byl opravdu emotivní okamžik. Díky tomu jsme si uvědomili, že je tohle teprve začátek. K dalším a větším změnám na světě teprve ještě dojde,“ naznačuje Trupcevic.

Individualita jako jádro produktů FOREO

Pokud jde o pleť a produkty FOREO, nezáleží na vašem věku ani barvě kůže, ale pouze na typu vaší pleti. V srdci každého zařízení jsou jen ty nejlepší technologie a inovace, které poskytují každému jedinci individuální péči a úžasné výsledky. Na mapu světa umístil společnost FOREO před 8 lety sonický čisticí kartáček LUNA, který se stal synonymem pro „nástroje pro péči o pleť“. Nedlouho poté změnilo pojetí krásy zařízení UFO 2, jež přesunulo profesionální ošetření pleti ze salonů a specializovaných klinik přímo do rukou zákazníků. Úspěchu se dočkal také bestseller značky – nejměkčí a vysoce hygienický silikonový čisticí kartáček na obličej LUNA 3. A pozadu nezůstává ani tónující zařízení BEAR, které využívá bezpečnou mikroproudovou technologii k procvičení obličejových svalů a ke stimulaci kolagenu a elastinu v pokožce, čímž ji pozvedává, omlazuje a napomáhá tvarování kontur.

FOREO už od svého založení dokáže ocenit individualitu a lidé tento přístup uznávají. To, co dnes všichni děláme, bude definovat budoucí generace. Proto musíme přemýšlet nad informacemi, které šíříme. A nejde jen o nás – z inkluzivity chceme udělat standard, který budou muset ostatní značky následovat, pokud budou chtít zůstat konkurenceschopné. Požadavky spotřebitelů se mění a my jsme tu, abychom je vyslyšeli a nabídli jim nejmodernější technologie i fakt, že nám záleží na jejich jedinečném, úžasném já!,“ uzavírá Trupcevic.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.