Sociální sítě
Nahoru
reklama

Během pouhých osmi let se FOREO stala celosvětově nejrychleji rostoucí značkou péče o pleť

Tento měsíc je pro švédskou beauty-tech značku FOREO velmi významný – uplynulo totiž 8 let od jejího založení. Slavit ale mohla už několik týdnů před svými narozeninami, kdy ji maloobchodní prodejce kosmetiky Lookfantastic označil jako „nejlepšího výrobce přístrojů pro péči o pleť“, což potvrzují také sociální sítě. Jen na TikToku se produkty FOREO pyšní neuvěřitelnými 160 200 000 zobrazeními.

Společnost FOREO, kterou založil vizionář a majitel více jak 200 registrovaných patentů Filip Sedic, proměňuje od roku 2013 náš přístup ke kráse. A díky moderním technologiím svou pozici jedničky na trhu neustále upevňuje.

Svědčí o tom i to, že se každých 10 vteřin prodá některé ze zařízení FOREO. Řada sonických čisticích kartáčků na obličej LUNA dokonce pokořila magickou hranici 20 milionů prodaných kusů, přičemž 2 miliony z nich si zákazníci koupili během 24 hodin na Černý pátek. Během pandemie koronaviru zaznamenala společnost více jak 30 % nárůst prodejů a převzala otěže celého kosmetického průmyslu, který směřuje k jediné možné budoucnosti krásy – kosmetickým technologiím.

Když jsme v roce 2013 vstoupili na trh, vše, co jsme měli, byl úžasný průkopnický produkt a velký sen. Ukázalo se, že to k úspěchu stačí! Dnes jsme obklopeni 3000 silnými a kreativními zaměstnanci, působíme ve více než 80 zemích a máme 30 milionů spokojených zákazníků na celém světě. A to je něco, na co můžeme být právem pyšní,“ říká CEO společnosti FOREO Boris Trupcevic.

A pokračuje: „K osmým narozeninám jsme od našich úžasných zákazníků dostali ten nejhezčí dárek – pět hvězdiček na dánském webu pro recenze spotřebitelů Trustpilot. Jako společnost se snažíme vyrábět odolné a vysoce kvalitní výrobky a spotřebitelé tuto snahu oceňují, mnoho z nich nám důvěřuje už od samého začátku. Nedávno jsme oslovili stovky našich prvních zákazníků, abychom se ujistili, že stále používají naše produkty. Bylo pro nás velmi emotivní slyšet, že jim produkty FOREO změnily život a že i po 8 letech intenzivního používání fungují pořád stejně a vypadají jako nové. Znamená to totiž, že jsme splnili naše hlavní cíle – uspokojovat potřeby zákazníků, podnikat udržitelně, podporovat inovace a zlepšovat životy lidí.

FOREO není jen další kosmetickou značkou, ale především inovativní a technologicky vyspělou společností působící na trhu krásy. Známá je pak především díky svým třem bestsellerům: sonickému kartáčku LUNA 3, inteligentnímu přístroji UFO 2 a tónujícímu zařízení BEAR, o kterých časopis Vouge prohlásil, že jsou to roztomilá, ale vysoce výkonná osobní zařízení, která pleti dodávají vše, co potřebuje během pouhých 6 minut.

Celebritami oblíbená LUNA 3 je nejměkčím a nejhygieničtějším kartáčkem na trhu, který poskytuje pleti hloubkové a přitom velmi jemné čištění, jež nenarušuje kožní bariéru a zanechává ji v té nejlepší kondici. V kombinaci s UFO 2, oceňovaným 2-minutovým komplexním ošetřením pleti a mikroproudovým tónující zařízením BEAR bude vaše pokožka mladistvá a zářivá během několika málo minut. Vědecký tým Institutu FOREO navíc pracuje na další velké „věci“, která bude opět velmi jedinečná jak z pohledu funkčnosti, tak kvality, trvanlivosti i výhodami, které pleti poskytne.

Za osm krátkých let se společnost FOREO změnila k nepoznání. 30 milionů prodaných produktů pomohlo zkrášlit tvář a vrátit úsměv zákazníkům po celém světě. Značka získala více jak 225 ocenění, otevřela futuristické zařízení v Číně s Intitutem pro výzkum a vývoj se solárními panelovými střechami, zřídila tělocvičny pro své zaměstnance a moderní kanceláře na šesti kontinentech a vytrvale postupovala po kariérním žebříčku, dokud se z ní stala nejoblíbenější značka pečujících pleťových produktů na světě.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.