Sociální sítě
Nahoru
reklama

Styl jako módní vyjádření

Montblanc představuje novou monochromaticky černou kolekci UltraBlack, procházející napříč všemi produktovými kategoriemi. Vzdává hold dědictví značky a oslavuje charakteristické atributy spojené s touto ústřední barvou domu – styl, eleganci a jednoduchost nadčasového designu.

Černá je absolutní barvou a v luxusu je vyjádřením nekonečné krásy a výjimečného designu. Je také nedílnou součástí DNA značky Montblanc od jejího vzniku v roce 1906, kdy byl ebonit hlavní ingrediencí při výrobě originálních psacích per. Černá je tak jednou ze dvou barev v emblému společnosti, vytvořeném v roce 1913. V neustálé snaze inspirovat lidi k dosažení svého plného potenciálu tím, že dělají to, co je skutečně baví, uvádí značka kolekci Montblanc UltraBlack. Jedná se vůbec o první ucelenou kolekci napříč všemi kategoriemi produktů značky, která je propojena jednotným celočerným designem.

Kolekce, která oslavuje nadčasovost legendární černé barvy, propojuje jednoduchost a čistou eleganci ve všech produktových liniích, od kožených doplňků přes psací pera po hodinky a chytré technologie. Každý předmět v kolekci je odvážným vyjádřením sofistikovaného moderního stylu a byl vytvořen tak, aby inspiroval všechny, kdo na cestě za svými vysněnými cíly hledají flexibilitu, všestrannost a styl.

Černá barva hraje v esenci domu Montblanc velkou roli a je základem identity naší značky, která se v průběhu let přerodila ve značku luxusního byznysového životní stylu. Sjednoceny černým designem, jednotlivé produkty v kolekci a jejich funkčnost byly pečlivě vybírány na základě každodenních potřeb a myšlení těch, co se nesnaží jen uspět, ale chtějí zanechat stopu, a vše, co dělají má vždy smysl a cíl. Kolekce Montblanc UltraBlack nabízí nositelné chytré technologie pro lepší konektivitu, kožené doplňky pro plynulou mobilitu, psací potřeby pro odvážné nápady a kreativitu a hodinky pro smělou eleganci,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

Současně s uvedením kolekce UltraBlack Montblanc spouští také druhou vlnu své kampaně What Moves You, Makes You a představuje nové Mark Makers, tedy osobnosti, které ve svém životě dělají co je nejvíc inspiruje a na své životní cestě zanechávají stopu, svůj odkaz.

Po oceňovaném režisérovi Spikovi Leeovi, herci Taronovi Egertonovi, herci, zpěvákovi a spisovateli Chenovi Kunovi a herečce Xin Zhi Lei, Montblanc vypráví příběhy dvou nových výjimečných osobností, herce Cilliana Murphyho a mezinárodní dýdžejky Peggy Gou. V rámci kampaně, která přináší poselství, že následování svých snů a vášní nás definuje jako člověka, lepšího a úspěšnějšího, zatímco produkty Montblanc dělají svému nositeli společnost na cestě za tím, co miluje; se Mark Makers objevují právě s doplňky z nové kolekce Montblanc UltraBlack.

Irský filmový a divadelní herec Cillian Murphy, který hrál v trilogii Temný rytíř, nebo ve filmech Inception a Dunkirk, a v současné době je k vidění v kritiky oceňovaném televizním seriálu Gangy z Birminghamu, se vždy snaží posouvat své umění dál a svým výkonem inspirovat ostatní. Jihokorejka Peggy Gou vždy následuje svoje vášně na své jedinečné cestě být úspěšnou DJkou, zakladatelkou nahrávací společnosti a podnikatelkou v oblasti módy.

Cillian a Peggy jsou našimi novými Mark Makers, tedy inspirujícími osobnostmi, které ztělesňují étos značky Montblanc. Jsou živým důkazem toho, že pokud děláte to, co vás inspiruje s odvahou a kreativitou, bude váš život plnohodnotnější. Oba, každý originálním a sobě vlastním způsobem, zanechávají odkaz prostřednictvím umění a kreativity, vždy poháněni vášní a vyšším posláním,“ říká Vincent Montalescot, výkonný viceprezident pro marketing Montblanc.

Více z rubriky Móda

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.