Sociální sítě
Nahoru
reklama

Hodinky Traser na zápěstí letošních vítězů Talisker Whisky Atlantic Challenge

Talisker Whisky Atlantic Challenge je považován za nejtěžší veslařský závod na světě a vede z Kanárských ostrovů téměř 5000 km přes Atlantik do Karibiku.

Logo hodinářské značky Traser nechybí na trupu lodi, stejně jako třeba KGS Swiss Diamond Technology.

Závod představuje duševní a fyzický hraniční zážitek. Není proto divu, že více lidí dosáhlo vrcholu Everestu, než úspěšně veslovalo přes oceán. A nyní se to jako první z posádek podařilo té švýcarské, týmu Swiss Raw sponzorovanému mimo jiné hodinářskou značkou Traser.

Zápěstí veslařů zdobily potápěčské modely značky Traser, o jejichž čitelnost se starají tritiové indexy a ručky.

Tým Swiss Raw překročil cílovou linii u pobřeží ostrova Antigua dnes ráno v 6:55 lokálního času. Čtveřici přeplutí Atlantského oceánu trvalo celých 34 dní, 23 hodin a 42 minut.

Po obdivuhodných 34 dnech, 23 hodinách a 42 minutách dorazil Swiss Raw tým do cíle.

Jakmile veslaři opustili pobřeží La Gomera, ihned byli vystaveny ohromnému nátlaku, a to jak fyzickému, tak psychickému. Ten vycházel především z nepřirozených spánkových návyků a samozřejmě nepřetržitému veslování na vskutku rozbouřeném moři. Po celou dobu moli spoléhat výhradně na vlastní svalovou sílu, a to s výjimkou navádění na trase a výkladu povětrnostních podmínek – jinak jim nemusí být poskytnuta žádná vnější pomoc, dokud nedorazí do cíle.

Veslování během závodu probíhalo v tandemových směnách, tedy vždy dvě hodiny veslování a dvě hodiny odpočinku, přičemž čas mezi směnami se využívá k jídlu, navigaci, mytí, spánku a údržbě lodi. Zkušenosti ukazují, že přejezd trvá až 60 dní pro čtyřčlenný tým, o což je výkon Swiss Raw týmu impozantnější.

Více z rubriky Sport

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.