Sociální sítě
Nahoru
reklama

Olympijské snowboardování uprostřed Brna se sportovními hvězdami

Značka Toyota v rámci svého partnerství s Českým olympijským výborem otevřela vlastní snowpark v rámci Olympijského festivalu v Brně. Toyota Snowpark se ihned stal jednou z nejoblíbenějších zón.

Návštěvníci si na umělém zasněženém svahu mohou vyzkoušet prvky akrobatického lyžování nebo snowboarding přes překážky. Minulý víkend se tu mohli potkat i se snowboardcrossařkou Evou Samkovou, pravidelně se tu objevují i další sportovní hvězdy.

Ve snowparku, který jako celý festival funguje po dobu trvání olympijských her od 4. do 20. února, jsou instruktoři, kteří zájemce naučí základní prvky i jednotlivé disciplíny lyžování a snowboardingu. Veškeré sportovní vybavení si přitom mohou půjčit na místě.

Provoz a aktivity ve vlastní zóně v rámci Olympijského festivalu jsme si vyzkoušeli již loni v rámci letních OH, kdy jsme v Praze a v Brně měli vlastní skateparky. Ty patřily mezi nejnavštěvovanější atrakce. Nyní je to snowpark, kde na zasněženém svahu máme množství překážek pro freestyle nebo část crossové trati,“ říká Jitka Jechová, PR manažerka české Toyoty.

Evu Samkovou, která je jednou z hlavních hvězd Toyota Snowparku a celého festivalu, překvapilo, jak velký svah se podařilo vytvořit a kolik je na něm zábavných atrakcí. Plány na účast na OH jí zhatily loňské zlomeniny kotníků, ale do olympijského dění se zapojila alespoň komentováním závodů v televizi a aktivitami ve snowparku.

Samková olympiádu sleduje, nejčastěji Čechy

Rekonvalescence postupuje dobře a vše se hojí, jak má. Na olympiádě sleduji vytipované závody, samozřejmě nejvíc se těším na snowboardcross a snowboardové disciplíny a pak na sporty, kde jsou Češi, třeba na biatlon,“ dodává Samková.

Toyota letošní zimní OH doprovází televizní kampaní, která zahrnuje jak globální kreativu v rámci dlouhodobého konceptu „Start Your Impossible“, tak lokální spoty s českými sportovci.

Jednou z platforem je kanál Czech Team TV, kde má Toyota partnerství s několika vybranými pořady. Olympijské partnerství podporuje také na sociálních sítích a dalších vlastních kanálech, jako jsou newslettery, web, nebo magazín Toyota Life v online i tištěné verzi.

Se členy Teamu Toyota a Svazu lyžařů, jehož je rovněž partnerem, Toyota na sociálních sítích připravila bohatý obsah. Vypráví například příběhy jednotlivých sportovců, kterými jsou skokan na lyžích Roman Koudelka, alpská lyžařka Martina Dubovská nebo snowboardistka Šárka Pančochová. Pro fanoušky připravila také řadu zajímavých soutěží a celý obsah je provázaný a sdílený s Instagramem a Facebookem Českého olympijského týmu.

Více z rubriky Sport

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.