Nová série výrobků z kolumbijské kolekce značky Bagind v sobě spojují řemeslné provedení, kvalitní materiál a nadčasový minimalismus. Vznikly tak výrobky, které nevtíravým způsobem zapadnou do běžného života svých nositelů a stanou se jejich nejlepšími přáteli na cestách po městě i v divočině.
Bagind, česká značka kožených doplňků, vstupuje do roku 2022 nejen s novými výrobky, ale také s novou vizí budoucnosti. Ze značky vyrábějící doplňky pouze v Indii se transformovala ve značku spojující zručné lokální řemeslníky a tradiční materiály z celého světa.
Nový tón značky, který směřuje k mladší a činorodější klientele, udává také designér Filip Hieke, který se značkou Bagind začal spolupracovat v loňském roce. Co se nemění, to je charitativní činnost značky Bagind, která i v letošním roce věnuje část výdělku z každého prodaného kusu na dobročinnost. Ať už se bude jednat o neziskovou organizaci MOST ProTibet, s níž spolupracuje dlouhodobě, nebo o další projekty.
Nová série výrobků z kolumbijské kolekce reflektuje potřeby cestovatelů po městské džungli i těch, kteří vyrážejí mimo město. Jako první z nové kolumbijské kolekce pro tento rok si budou zákazníci moci koupit unisexový malý batoh v kombinaci hovězí kůže, odolné tkaniny a nepromokavé podšívky s vnitřní kapsou, peněženku a crossbody taštičku na mobil a malé nezbytnosti.
Všechny doplňky budou k dispozici v černé a hnědé barvě, které jsou pro kolumbijskou kolekci typické. Další výrobky bude značka Bagind představovat postupně během celého roku.