Po představení své nové kolekce pilotních hodinek Top Gun na výstavě Watches & Wonders v Ženevě zahajuje IWC Schaffhausen celosvětovou reklamní kampaň s ambasadorem značky Tomem Bradym.
Sedminásobný mistr světa v americkém fotbale, který velmi úzce kooperuje se švýcarskou manufakturou už od roku 2019, bude vyobrazen na vizuálech v různých stylingových aranžmá a s variací pilotních chronografů Top Gun.
Vizuály budou mimo jiné také obsahovat barevné „Pantone“ kostky odhalené během upoutávkové kampaně, evokující ikonické krajiny Mohavské pouště, jezera Tahoe a listnatých lesů, které inspirovaly vytvoření nových keramických barev IWC.
Slavný quarterback se objeví i na kampaních v tuzemských médiích, jako bude například magazín Top Class, ale i v dalších. Samotné hodinky z nové kolekce pak bude moci pořídit v předních pražských hodinářstvích: Carollinum a Klenotnictví Dušák. V Brně hodinky nabídne hodinářství Fr. Hanák.