Sociální sítě
Nahoru
reklama

Nová identita značky Citroën a nové logo signalizují vstup do nové moderní éry

Citroën dnes představil svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou moderní, dynamickou a vzrušující éru značky, která se zrodila před 103 lety. Citroën touto novou identitou vyjadřuje svou snahu urychlit svou cestu směrem k cenově dostupné elektromobilitě a rozšířit hodnoty dostupnosti, odvahy a pohody, které má od počátku ve svých genech.

Nové logo je reinterpretací původního loga, které poprvé použil zakladatel značky André Citroën a které bylo inspirováno úspěchem jeho prvního kovodělného podniku, jenž vyráběl šípová ozubení. Známý technický odkaz na dvojité šípy je od té doby základem identity značky Citroën.

Elegantní nový znak, který značí přechod značky do nové éry, bude představen koncem září na koncepčním voze, který reprezentuje skutečný manifest značky. Od poloviny roku 2023 se pak bude postupně používat u budoucích sériových i koncepčních vozů Citroën. Výrazný vylepšený vertikální ovál udává nový směr designerského jazyka, v němž se vizuálně výrazný odznak stane okamžitě rozpoznatelným charakteristickým prvkem všech modelů Citroën. Nové logo je součástí nové identity značky, která se uplatňuje u všech fyzických i digitálních médií, a doplňuje ho nový podpis značky „Nothing moves us like Citroën“.

Vincent Cobée, generální ředitel značky Citroën, prohlásil: „Nastal čas, aby Citroën přešel na nový, modernější současný styl. Naše nová identita symbolizuje pokrok: fyzicky přepravujeme naše zákazníky v progresivních vozech orientovaných na budoucnost a emocionálně zajišťujeme, aby celá jejich zkušenost – včetně přechodu na elektromobily – byla dostupnější, pohodlnější a příjemnější. Naše tradice inspirovat zákazníky odvážnými vozy nás vede k novému vstřícnějšímu přístupu k rodinné mobilitě zítřka. Jsme přesvědčeni, že všichni naši minulí, současní i budoucí zákazníci se shodnou na tom, že ‚Nothing moves us like Citroën‘.“

Více z rubriky Auta

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.