Sociální sítě
Nahoru

Nadčasová krása Bulgari Serpenti v černém hávu

Lze vůbec mluvit o eleganci a smyslnosti a vynechat při tom černou barvu? Černá je stále in, bez ohledu na běh času. Dokáže vyjádřit úplně všechno a pozvednout cokoliv. Bulgari černou komponuje do materiálů: tento odstín zdobí ikonické modely Serpenti Seduttori, Serpenti Spiga a moderní Bulgari Bulgari ve variantě z keramiky i oceli či prostřednictvím úpravy DLC. Tyto tři kolekce pracují s temnými odstíny a oslavují historii značky, která proslula originálními a nadčasovými hodinkami.

Serpenti, čili „had“ v italštině, je pro značku Bulgari nekonečným zdrojem inspirace. Je symbolem síly, živoucí energie a metamorfózy. Kult hada v podání římského klenotnického domu elegantně obtáčí zápěstí těch nejelegantnějších žen. V roce 2019 značka Bulgari přetvořila jednu ze svých legendárních ikon a představila model se štíhlejším, ale stejně působivým pouzdrem, a sportovnějším náramkem, složeným z osmihranných článků.

Model se nyní zahaluje do černé – barvy, která ve skutečnosti ani barvou není. Má bohatou historii i nádech futurismu. Hodinky mají snadno rozpoznatelné pouzdro ve tvaru slzy, poddajný náramek, pohodlný jako druhá kůže, jemně obtáčí zápěstí.

„Černým koněm”, který zajímavě pracuje s různými materiály, jsou hodinky Serpenti Spiga. Tato jedinečná kreace, která obohatila rodinu Bulgari v roce 2014, je velmi propracovaná. Design tohoto kousku je inspirovaný klasem obilí, náramek se dvakrát obtáčí kolem zápěstí. Kousek odkazuje na panenské bohyně z řecké mytologie, téma však zpracovává s radikálně moderním přístupem. Hodinky jsou opravdovou ikonou v pravém slova smyslu.

Pouzdro o průměru 35 mm, luneta a náramek jsou vyrobeny ze dvou oblíbených materiálů klenotnického domu Bulgari : keramiky a zlata. Již déle než 40 let kombinaci obou materiálů úspěšně používá u šperků, konkrétně u legendárního prstenu b.01. Inovativní a kreativní DNA značky Bulgari se odráží v materiálové kompozici. Technika Tubogas, založená na komplikovaném opracování kovu, je aplikována na články černého keramického náramku, osazeného 152 diamanty (celkem 1 ct).

Tento model, který je součástí limitované edice čítající 340 kousků, je tak skutečným skvostem. O dokonalém umění osazení drahých kamenů vypovídá i působivá luneta z růžového zlata, zdobená 38 diamanty (0,29 ct). Střízlivá černá v kombinaci se zářivým zlatem je jedním slovem fascinující.

Více z rubriky Dámské hodinky

  • ROBOT představuje první model pro ženy

    Česká designérka Lucie Koldová představuje svou nejnovější kreaci – dámské hodinky IDA, které jsou ztělesněním elegance a uměleckého mistrovství. Tato exkluzivní...

    Jan Pešek21.11.2023
  • Prim Traktor má zelenou

    Legendární hodinky PRIM s netradiční přezdívkou Traktor pozná na první pohled každý příznivec české hodinařiny. Novoměstský výrobce se k oblíbenému modelu...

    Marek Zelený19.7.2023
  • Edice PRIM Magdalena je poctou historii „města hodinek“

    Při vytváření edice s netradičním názvem PRIM Magdalena se společnost ELTON hodinářská nechala inspirovat historií města, které již více než 70...

    Jan Pešek14.2.2023
  • Čas plynoucí v rytmu značky Bulgari

    Úžasné kreace Bulgari vítají začátek roku zářivými drahými kameny a novými variacemi, které zajímavě rozvíjí tradiční DNA oblíbené značky. Jsou pestré...

    Jan Pešek8.2.2023
  • S Bulgari je čas klenotem

    Oslnivé, fascinující, plné radosti…Ikonické! Čas plyne v rytmu značky Bulgari. Hodinky od římského klenotnického domu jsou zároveň i šperkem, který Vás...

    Jan Pešek25.1.2023
  • Noblesní šperkové hodinky Cartier Mécabille

    Nové šperkové hodinky Mécabille značky Cartier se vyznačují elegantním designem s mechanismem, který vyniká svou krásou a vytváří šperk, v němž...

    Marek Zelený2.1.2023
  • Dámské pokušení od Louis Vuitton

    Hodinky Tambour Slim v roce 2019 zaujaly bílým perleťovým číselníkem. V této sezóně se vrací ve zbrusu nové variaci. Nadčasový a...

    Marek Zelený5.10.2022
  • Nová řada dámských hodinek Montblanc Bohème

    Ve slavné francouzské písni Charlese Treneta z roku 1939 se zpívá: „Slunce má schůzku s Měsícem, ale ten tam není a...

    Jan Pešek1.9.2022
  • Táňa Pauhofová ambasadorkou značky Frederique Constant

    Slovenská herečka Táňa Pauhofová se po delší době objevila v Praze, aby si v hodinářství Koscom vybrala hodinky švýcarské manufaktury Frederique...

    Jan Pešek23.8.2022
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.