Na konci loňského roku se Praha zařadila mezi další světové metropole, kde francouzská avangartní šperkařská firma MESSIKA otevřela svůj značkový butik. Valérie Messika o svých výtvorech říká: „Vytvářím šperky, které jsou smyslné jako vzácné tetování a které mohou nosit všechny ženy.“
Pražský butik, stejně jako ostatní po celém světě byl inspirován symboly šperkařského domu, jehož zakladatelkou je Valérie Messika, dcera Andrého Messika, klíčového hráče v mezinárodním obchodu s diamanty. Diamantová rodinná tradice, ženskost, odvaha, kreativita a výjimečnost jsou symboly, které jsou Valérii blízké.
Zákazníci se zde mohou nechat vtáhnout do světa diamantů. Tato značka přinesla do Prahy šperky umocňující ženskou jedinečnost v jejím každodenním životě, které oslovily jak celebrity, tak milovníky nadčasových kousků. Tyto ikonické šperky jsou okamžitě rozpoznatelné, hravé a nadčasové.
Messika, která porušila pravidla tradičních šperkařských domů, a začala tvořit dle řádů módního průmyslu, dokázala prosadit silnou image značky, která je díky své modernosti dokonale identifikovatelná a velmi žádoucí. Dokázala se odlišit od ostatních šperkařských domů díky svému jedinečnému stylu, který ztělesňuje její zakladatelka a současná generální ředitelka Valérie Messika. Její smysl pro módu, nezávislost, odvaha a dynamika jsou vlastnosti, které jsou přímo zakotveny v DNA této šperkařské značky, a které rezonují s jejími klienty.
V průběhu let se šperky Messika, a zejména kolekce „Move“, staly skutečně ikonickými a to svým pohyblivým diamantům, které se díky důmyslnému systému posouvají po kolejničkách. Prsteny, přívěsky, náramky, dlouhé náhrdelníky… stačí diamanty posunout, a tak znovu a znovu stále něco nového.
Tvářemi celosvětových kampaní šperkařského domu Messika byly Kate Moss, Naomi Campbell a v současnosti Kendall Jenner.