Sociální sítě
Nahoru

Úspěšná kampaň s ambasadorem Tomášem Berdychem pokračuje na jaře 2023

Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, započala loni v létě kampaň s bývalým tenistou, influencerem a sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Špičkový sportovec se letos na jaře představí jako řidič Porsche 356 Speedster a bude si užívat i relaxaci na lodi.

„Vím, kdo jsem, a taky vím, co chci“ – tak by se dalo popsat téma pokračující kampaně, která započala v loňském roce. Tomáš Berdych, nejnovější člen přátel značky neboli friends of the brand Carollinum, se letos na jaře představí při dalších volnočasových aktivitách, které jsou mu velmi blízké. Rád sportuje, s oblibou objevuje neznámá místa, užívá si život… Právě tento leitmotiv celé kampaně se pojí s hodinkami, které společnost Carollinum nabízí.

Na každý sport či zábavu si sběratel hodinek a fanoušek jemné mechaniky Tomáš Berdych na zápěstí bere jiný typ časomíry, protože každá aktivita vyžaduje vždy ty správné hodinky.

Když se Tomáše zeptáte, jestli existuje nějaká automobilová značka, které je oddán, bez přemýšlení vypálí: „Porsche!“. Při řízení vozu Porsche 356 Speedster zvolil hodinky TAG Heuer Monaco, jež se díky nepřekonatelné přesnosti těší přízni motoristických závodníků a dalších sportovců. V roce 1971 se model objevuje ve filmu Le Mans, kde ho nosí na zápěstí herec Steve McQueen, a stává se nesmrtelnou legendou.

A užívat si zasloužený klid na vodě, kde je čas pouze relativní. To je leitmotiv pro druhou z jarních kampaní, v níž Tomáš nosí model Panerai Luminor Chrono Goldtech Blu Notte, vyrobený z unikátního materiálu Goldtech v manufaktuře Panerai. Jde o hodinky, které na zápěstí nepřehlédnete.

Tomáš Berdych je dlouholetým klientem společnosti Carollinum a jeho vášeň pro hodinky, férovost, cílevědomost a další společné vlastnosti jej pojí s majitelkou firmy Tamarou Kotvalovou. V rodině Carollinum jsme Tomáše Berdycha přivítali již na začátku roku 2022, kdy vstoupil do ambasadorské kampaně oslavující 25 let společnosti Carollinum. Na vizuálu zaujal čestné místo vedle Tamary Kotvalové, cyklisty Zdeňka Štybara a golfistky Kláry Spilkové. Nyní jej uvidíme na snímcích slovenského fotografa Matúše Tótha, a to v printu, outdooru i onlinu.

Tamara Kotvalová ke spolupráci dodává: „V našich kampaních se objevují lidé, kterých si já osobně velmi vážím a o nichž si v Carollinu myslíme, že bychom na ně měli být my Češi hrdí. Jsou to osobnosti, jež překonaly hranice naší republiky a staly se uznávanými i v zahraničí. Spojili jsme se s význačnými jmény, jako jsou válečný veterán armádní generál Emil Boček, kardiochirurg profesor Jan Pirk, architektka Eva Jiřičná, golfistka Klára Spilková a cyklista Zdeněk Štybar. Není divu, že jsme přizvali hvězdu českého tenisu Tomáše Berdycha. Navíc když o něm víme, že si oblíbil tradiční hodinářské řemeslo a je nadšeným sběratelem mechanických hodinek.“

Více z rubriky Celebrity

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.