Sociální sítě
Nahoru

Hublot a Depeche Mode se u příležitosti turné Memento Mori opět spojili

Depeche Mode jsou zpět. Legendární skupina, která byla před časem uvedena do Rock & Rollové síně slávy, se po dlouhých pěti letech vydává na koncertní turné. Hublot bude jako oficiální charitativní partner opět po jejich boku. Memento Mori World Tour začalo 23. března v kalifornském Sacramentu, následovat bude série několika koncertů po Severní Americe a evropská část turné, se kterým se Depeche Mode zastaví i v Bratislavě (28. 5.) a Praze (30. 7.).

Turné je podporou stejnojmenného studiového alba, které vyšlo 24. března a je již patnácté v pořadí. Hublot jako charitativní partner turné podpoří kapelu při získávání finančních prostředků ke zvyšování povědomí o charitativní organizaci The Conservation Collective, která se zabývá ochranou životního prostředí, a také podpoří úsilí o udržitelnost celého turné. Hublot a Depeche Mode se poprvé spojili už v roce 2010, kdy našli společnou řeč ve filozofii „být první, jiný a jedinečný.“

Více z rubriky Hudba

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.