Oblíbený výrobce prémiových nealko nápojů Thomas Henry se představil v dubnu na svém barovém turné v České republice. Prezentoval jej i ambasador značky, populární barman a mixolog Eddie Rudzinskas, který s sebou přivezl svou koktejlovou show a jedinečnou atmosféru.
Berlínská značka Thomas Henry je známá díky svým limonádám, které skvěle fungují v nejrůznějších míchaných nápojích. Společně se svým globálním ambasadorem, inovativním barmanem Eddiem Rudzinskasem, představuje své mixologické uplatnění na barovém turné, které zpestřuje Eddieho barmanská show. Odpoledne a večer plné koktejlů a zábavy proběhly hned ve třech barech v České republice.
Známý irský barman a milovník koktejlů Eddie Rudzinskas je zakladatelem úspěšné mixologické platformy Cocktails For You. Do České republiky přijel na jaře spolu s nápojovou značkou Thomas Henry v rámci barového turné, které mělo zastávku hned ve třech městech – Plzni, Praze a Brně.
Tématem byla mixologie long drinků, které se nazývají high balls. Jde vlastně o „short drink, made longer“, tedy koktejly, které se běžně připravují v short verzi, doplněné na verzi long větším množstvím nealkoholického nápoje. Spadají sem například Gin & Tonic nebo Paloma a většinou se jedná o perlivé drinky.
Akce se zúčastnili především profesionálové z české gastro scény, jako jsou barmani nebo majitelé barů, ale i další lidé z oboru. Na začátku programu proběhla vzdělávací barmanská masterclass, pokračovalo se rautem a volnou zábavou a pomyslnou třešničkou na dortu byla show Guest Shift Eddie, kdy Eddie Rudzinskas postupně představil a namíchal čtyři vybrané drinky ze svého menu, každý doplněný o exkluzivní limonádu či tonik značky Thomas Henry. Eddie ve své práci věnuje velkou pozornost tématu propagace na sociálních sítích (například Instagramu) a při své prezentaci v tomto smyslu apeloval i na barmanské kolegy. Sociální sítě podle něj představují pro barový byznys silný a významný marketingový nástroj, který je škoda zanedbávat.