Sociální sítě
Nahoru

Novou ambasadorkou Emirates se stává ikonická Penelope Cruz

V nejnovější reklamní kampani letecké společnosti Emirates, která bude spuštěna v polovině léta 2023, se objeví i její nová ambasadorka – Penelope Cruz.

Oscarová herečka a filantropka je dlouholetou fanynkou značky Emirates a zároveň její častou cestující. Metropoli Dubaj navštívila již několikrát. V exkluzivních záběrech ze zákulisí natáčených na palubě vlajkového letounu Emirates A380 Penelope Cruz sdílela svou vášeň pro Emirates i vřelý vztah k této značce, s aerolinkou ostatně během svého života absolvovala některé ze svých nejvýznamnějších cest.

Nové televizní spoty se začnou vysílat celosvětově od června 2023, a to jak v angličtině, tak v Penelopině rodné španělštině. Krátké reklamy s tematickou linkou „cestování není jen o cílové destinaci, ale také o tom, jak se tam dostanete“ ukazují Penelope Cruz, zakoušející stejný luxus jako zákazníci Emirates ve First a Business Class – ať už jde o nápoje v palubním salónku A380, sprchové lázně nad oblaky, fandění fotbalovému zápasu v přímém přenosu nebo štědrou porci luxusního kaviáru. V dalších záběrech si pak herečka užívá prostorná sedadla v nové Premium Economy Class.

Penelope Cruz komunikuje s palubním personálem Emirates v několika jazycích a užívá si širokou nabídku filmů a obsahu v oceňovaném systému palubní zábavy ice, který sleduje na obrovské 32palcové LCD obrazovce s rozlišením Full HD – největší v leteckém průmyslu. Ve spotech prezentuje veškeré vymoženosti First Class – osobní ovládání klimatizace v soukromém apartmá, na míru vyrobený dalekohled, se kterým si vychutnává výhled na nebe, nebo oblíbené hydratační pyžamo Emirates.

Všechny nové televizní spoty režíroval Robert Stromberg, dvojnásobný držitel Oscara za režii hollywoodských filmů, seriálů a reklam, který za svou bohatou kariéru získal 21 ocenění a 30 nominací. Stromberg úzce spolupracoval s týmem značky Emirates, aby televizní spoty divákům zprostředkovaly luxusní zážitky během letu a zároveň zachovaly osobitý smysl pro humor Penelope Cruz. Na sérii televizních spotů se podílela také uznávané produkční kreativní studio Ridley Scott Associates a Framestore, mnohokrát oceněné pro speciální efekty.

Richard Billington, senior viceprezident společnosti Emirates pro značku a reklamu, k tomu uvedl: „Emirates je o tom, že létáme lépe. Na cestě do cíle a samotném zážitku z cestování záleží tedy stejně jako na místě samém. Dbáme na každý detail během letu a chtěli jsme tomu uzpůsobit i naši kampaň a výběr nové ambasadorky, která by co nejlépe odrážela naši značku a její poslání – tedy někoho, kdo dokonale spojuje pojmy elegance, styl a globální přesah. Přesně taková je Penelope Cruz.“

Po vzoru ostatních celosvětově úspěšných reklam, jako jsou Burj Girl, Jennifer Aniston na palubě Emirates a Gerry the Goose, bude Penelope Cruz další ambasadorkou reklamní série, která bude vysílána celosvětově na televizních zpravodajských kanálech i na vlastních digitálních kanálech společnosti Emirates. V průběhu příštího roku budou navíc oznámeny další společné aktivity.

Více z rubriky Travel

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.