Sociální sítě
Nahoru

Jennifer Lopez & Intimissimi

Jennifer Lopez spojila svou bezmeznou kreativitu s jemným řemeslným zpracováním značky Intimissimi při vytváření nové exkluzivní kolekce spodního prádla, která byla uvedena na trh 18. října 2023.

Tato spolupráce začala s Jennifer Lopez jako globální ambasadorkou značky Intimissimi v kolekci SS23 a nyní dosahuje nové fáze s vydáním nové kolekce „This Is Me… Now“. Jedná se o vzrušující druhou kapitolu partnerství mezi italskou značkou a americkou ikonou, jež kombinuje oddanost značky Intimissimi vyjímečné kvalitě a osobitý styl Jennifer Lopez.

Název kolekce je přímo inspirován nadcházejícím albem Jennifer Lopez „This Is Me…Now“, které reflektuje její životní transformaci a cestu osobního rozvoje. Vystihuje podstatu jejího vývoje, sebereflexi a přijetí jejího pravého já. V pozoruhodné paralele jsou témata růstu a vnitřní síly vplétaná do látky nové kolekce spodního prádla. Výsledkem je pak kolekce, která přináší sofistikovaný design, zdůrazňující ženskost a jedinečnost každé ženy.

Cílem této kolekce bylo vytvořit jedinečnou řadu spodního prádla, která by dokázala propojit smyslnost a eleganci, které jsou ženám vlastní.

V rámci této kolekce lze spatřit složité vyšívané detaily a výběr luxusních materiálů, včetně hedvábných tkanin a rafinovaných krajek. Tím vytváří kolekci, která nejen vypadá luxusně, ale také poskytuje nepřekonatelný smyslový zážitek. Symbol kolibříka, který Jennifer Lopez vybrala, přidává další vrstvu významu a zdůrazňuje štěstí, houževnatost a energii, což dodává jednotlivým kouskům jedinečnou esenci. Výběr nabízí tři elegantní barvy – černou, champagne a jade green – umožňující ženám vybrat si takovou, která jim je nejbližší. Každá z těchto barev vystihuje různé aspekty ženského sebevyjádření, od klasické elegance černé, přes rafinovanost champagne po intenzitu jade green, která je blízká samotné Jennifer Lopez.

To však není vše. Jedním z vrcholů tohoto partnerství je zahrnutí nadcházejícího alba Jennifer Lopez do kampaně kolekce. Tato inovativní kombinace módy, hudby a emancipace do jednoho poutavého příběhu je první svého druhu v historii Intimissimi. Kampaň tak pod tvůrčím vedením Riccarda Ruiniho, spolu s kreativní vizí režiséra Francesca Carrozziho a objektivem Normana Jeana Roye představuje jedinečný zážitek, který umělecky zachycuje pravou podstatu ženské intimity v jemné a snové atmosféře. Sama Jennifer Lopez se v ní zaměřuje na význam spodního prádla jako prostředku sebevyjádření. Ve svém výroku říká: „Spodní prádlo je hluboce intimní – je to objetí, které vám dává možnost cítit se svobodně a krásně.

Nedílnou součástí kampaně je i video, které dává důraz na řemeslné zpracování produktů Intimissimi. Ve videu se Jennifer Lopez ponořila do podstaty spolupráce a nastiňuje tak společnou snahu vytvořit něco, co bude ztělsňovat jedinečné moderní ženství, díky propojení inovativních uměleckých vizí americké ikony a dlouholetých zkušeností řemeslného zpracování, které přináší Intimissimi. Zachycuje ducha jejich spolupráce a krásně vyjadřuje hnací sílu jejich partnerství: „Americká kreativita se setkává s italským designem tvoří něco skutečně jedinečného.“ Umělkyně nás srdečně bere na cestu do zákulisí a její slova se stávají mostem mezi éterickou říši myšlenek a hmatatelným světem řemeslného zpracování. S upřímným nadšením sdílí: „Společně jsme pracovali na tom, abychom přivedli k životu mou vizi ženskosti a obohatili ji o ty nejkvalitnější látky a nejjemnější výšivky.“

Jedinečná kolekce „This Is Me…Now“ vytvořená Jennifer Lopez pro Intimissimi ztělesňuje společnou ambici pomoci každé ženě cítit se smyslná, sebevědomá, autenticky ženská a nepopiratelně krásná svým vlastním osobitým způsobem a být hrdá na to, že může vyjádřit svou jedinečnost skrze italské spodní prádlo.

Více z rubriky Dámský svět

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.