GANT, kultovní značka klasického amerického sportovního stylu, s hrdostí představuje svoji novou pánskou vůni. Její nadčasová kompozice je inspirovaná východním pobřežím USA, kde značka roku 1949 vznikla.
GANT Eau de Toilette je osobitá vůně, která vás hned v úvodu ohromí svěží kombinací citronu, bergamotu a mandarinky. Následují pikantní tóny růžového pepře a listů kurkumy.
Akord vavřínu, jenž evokuje tradici amerických univerzitních kampusů, vdechuje srdci vůně bylinný charakter. Jeho aroma podtrhují hořkosladké nuance pelyňku ve spojení s rozmarýnem a cedrovým dřevem.
Závěr vůně je prostoupen tóny pačuli a santalového dřeva, jež přinášejí okouzlující hřejivost. Ambrově pižmový Ambertonic vůni ovíjí jako sametový šál a podtrhuje její smyslný charakter. Pižmová složka Sinfonide s dřevitými a pudrovými podtóny vyjadřuje mužnou eleganci a sílu.
„Chtěli jsme vytvořit něco, co přesahuje představu o klasické pánské vůni – něco, co vyvolává emoce. Vždy jsem věřil tomu, že ty nejlepší vůně nejsou ty, co z vás doslova křičí, ale naopak ty subtilní – ty, které ucítíte, když někoho obejmete nebo se vedle něj postavíte blízko ve výtahu. Je to romantické a tak trochu mysteriózní,“ řekl o nové vůni kreativní ředitel značky GANT Christopher Bastin.
„GANT je ikonická značka se zajímavou historií. Obrovskou inspirací pro mě bylo objevovat ingredience a tradice typické pro východní pobřeží Spojených států. Představil jsem si sám sebe v Hamptons, jak kráčím podél větrem ovívaných pláží, a při vytváření vůně jsem využil složky, které jsem v těchto představách viděl kolem sebe,“ prozradil autor vůně, parfumér Nicolas Beaulieu.
Hlavním protagonistou kampaně k uvedení nové vůně je španělský herec a ambasador značky Alex Pastrana. Byl zachycen na černo bílých portrétech, jejichž autorem je fotograf Johnny Kangasniemi. „Už od první spolupráce s Alexem jsem věděl, že ho chci obsadit v kampani k nové vůni – jsme poctěni mít ho ‚na palubě‘. Pro tuto kampaň se skvěle hodí,“ dodal Christopher Bastin.
Design vůně vzdává hold kořenům značky – byl inspirován jedním z ikonických kousků GANT v kultovním „preppy“ stylu – univerzitní bundou. Tvar flakonu je reinterpretací nášivky ve tvaru písmene G.