Sociální sítě
Nahoru

Výtvarníci vytvoří pro nový Lexus LBX dynamické obrazy

Lexus pověřil několik evropských výtvarníků se zaměřením na digitální umění, aby vytvořili dynamické obrazy na oslavu uvedení nového městského SUV s označením LBX.

Tvůrci připravili vizuální materiály a animace čerpající z fotografií a filmu ke kampani „Každodenní neobyčejnost“ modelu LBX. Nabídli tak nové pohledy na známá městská prostředí s využitím úprav proměňujících městskou architekturu a obrazy ulic.

Tento nejnovější počin je originálním projektem v rámci dlouhodobého spojení značky Lexus se světem moderního umění a designu.

Nová díla tvůrci odhalují na svých sociálních sítích a následně budou použita značkou Lexus v rámci nejrůznějších platforem a marketingových akcí s cílem oslovit a zaujmout mladší klientelu.

Jednotliví výtvarníci nabídnou i film zachycující pozadí tvorby s osobním pohledem na vznik nápadů a jejich realizaci do podoby uměleckého díla.

Bylo úžasné sledovat naši filozofii LBX podanou prostřednictvím různé digitální tvorby s novým pohledem na každodenní městský život. Cílem našich návrhů pro LBX bylo vytvořit vůz charakterem spíše uvolněný než formální, vyzařující originální a suverénní styl, k němuž lidé okamžitě pocítí sympatie. Každý z výtvarníků dokázal uvedené kvality zachytit, a přitom do projektu obtisknout svoji vlastní kreativní vizi,“ říká Filip Belmans, manažer pro komunikaci a zákaznické zkušenosti ze společnosti Lexus Europe.

Výtvarníky vybranými pro jejich originální techniky tvorbu, uměleckou vizi a výrazný zásah na sociálních sítích jsou Andreas Wannerstedt (Švédsko), Ricardo Orts, přezdívaný ‘Ulises’ (Španělsko), a Charlotte Taylorová (Velká Británie).

Wannerstedt je umělecký ředitel a 3D výtvarník, proslulý svými plastikami a fascinujícími cyklickými animacemi. „LBX přináší do všedního života svěží a neotřelý přístup. To mne inspirovalo, společně s výrazným designem tohoto vozu a volbou energických barev, abych ve spolupráci se značkou Lexus vytvořil dílo vyjadřující nový pohled na městský život,“ říká.

Ulises je rovněž 3D tvůrcem se zkušenostmi v oblasti videa a animací. Jeho dílo v rámci berlínského Ulises Studio vzývá prémiovou kvalitu a stojí na pomezí skutečnosti a surreálna. V animaci tohoto tvůrce projíždí LBX typickým monochromatickým městem, které se postupně proměňuje v pestrou přehlídku městské architektury.

Charlotte Taylorová se specializuje na digitální tvorbu a je zakladatelkou vlastního podniku Studio Charlotte Taylor and Maison du Sable. Zaměřuje se na architekturu, interiérový design a umělecké vedení.

Zcela nové LBX vyjadřuje „Každodenní neobyčejnost“ tím, že posouvá všední zkušenost za volantem o úroveň výše a proměňuje ji v něco luxusního a poutavého. Tato koncepce byla již zachycena v marketingové kampani k představení nového modelu, zahrnující čtyřdílnou sérii pop-up zážitkových akcí v Miláně, Londýně, Madridu a Paříži, kde Lexus použil několik všedních míst – myčku automobilů, vícepatrové parkoviště, streetartovou galerii a pekárnu – a proměnil je v pohlcující luxusní zážitek s cílem prezentovat model LBX.

Více z rubriky Auta

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.