Sociální sítě
Nahoru

Omega svádí muže parfémem

Ačkoli je tomu už dva roky, co se začal psát příběh delikátní vůně Aqua Terra, pro české příznivce značky je dostupný až nyní. Do nabídky jej integroval pražský butik na Staroměstském náměstí, ve kterém dotváří jednu z nejprodávanějších linií sportovně elegantních hodinek Seamaster Aqua Terra. Podle nich byl koneckonců pojmenován. Tento pánský parfém, ostatně stejně jako zmíněné hodinky, vznikl ve Švýcarsku. Za rafinovaným složením a volbou ingrediencí stál však proslulý rodák ze španělského městečka Sevilla, pan Alberto Morillas. Jeho jméno už bylo skloňováno mockrát, a to ve spojení s ikonickými parfémy značek Bulgari, Cartier, Kenzo, Calvin Klein, Giorgio Armani nebo Yves Saint Laurent. Tentokráte se však podařilo stvořit něco opravdu nevídaného, co přesně vystihuje charakteristické znaky hodinek Omega, jsou autentické a využívají inovativní řešení a technologie. Vůně, která podtrhuje osobité vlastnosti příznivců hodinek značky Omega, jako je odvaha, sebevědomí a nezávislost, v sobě urývá neskutečnou energii. Ocení ji drsnější muži, pro které je adrenalin každodenní drogou a přesto dokáží ocenit jemné detaily umění. O tom vypovídá i nevšední složení parfému. Zatímco drsnou stránku muže reprezentuje lišejník a vůně pižma, jeho smysl pro estetické cítění zastupují citrusové esence, muškátový oříšek a šalvěj. Větší komplikovanost pak dodává kombinace bílého jasmínu, růžového pepře a lístků fialek.

Parfém Omega Aqua Terra lze pořídit v originálním 100ml flakónku s postranní měrkou a originálním uzávěrem s vroubkovanou dekorací knurled za 2200 Kč.

Více z rubriky iLuxus Awards

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.