Louis Vuitton slaví příchod letošního jara novou podobou svých výloh, které jsou inspirované sladkým medem (As Sweet as Honey) – podle prvního medu sklizeného z úlů instalovaných na střeše hlavního sídla společnosti na pařížské adrese du Pont Neuf.
V dubnu 2009 se společnost Louis Vuitton rozhodla instalovat na střeše svého sídla tři včelí úly – přímo v centru Paříže. Zachování biodiverzity patří mezi jedny z hlavních úkolů v rámci ochrany životního prostředí – představte si, že 35 % potravinových zdrojů na světě závisí na opylování včelami či jiným druhem hmyzu. V roce 2010 sklidilo 200 000 včel 75 kg nektaru, z něhož byl vyroben zlatý květový med. Tento med je určen přátelům a příbuzným, nicméně se stal pro značku Louis Vuitton inspirací k výzdobě jarních výloh v roce 2011.
Tématická výzdoba As Sweet as Honey bude ke shlédnutí ve výlohách většiny značkových obchodů Louis Vuitton na celém světě do konce dubna.