Butiky | 20.3.2011 | Petr Casanova

Výlohy Louis Vuitton se barví do medova

Louis Vuitton slaví příchod letošního jara novou podobou svých výloh, které jsou inspirované sladkým medem (As Sweet as Honey) – podle prvního medu sklizeného z úlů instalovaných na střeše hlavního sídla společnosti na pařížské adrese du Pont Neuf.

V dubnu 2009 se společnost Louis Vuitton rozhodla instalovat na střeše svého sídla tři včelí úly – přímo v centru Paříže. Zachování biodiverzity patří mezi jedny z hlavních úkolů v rámci ochrany životního prostředí – představte si, že 35 % potravinových zdrojů na světě závisí na opylování včelami či jiným druhem hmyzu. V roce 2010 sklidilo 200 000 včel 75 kg nektaru, z něhož byl vyroben zlatý květový med. Tento med je určen přátelům a příbuzným, nicméně se stal pro značku Louis Vuitton inspirací k výzdobě jarních výloh v roce 2011.

Tématická výzdoba As Sweet as Honey bude ke shlédnutí ve výlohách většiny značkových obchodů Louis Vuitton na celém světě do konce dubna.

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz