Od 5. září na celé tři týdny módní značka Chanel v čele s návrhářem Karlem Lagerfeldem proměnila módní dům Harrods na pohádkové místo s puncem jedinečného luxusu. I přesto, že má módní značka Chanel v Londýně celkem deset butiků, rozhodla se pro další jedinečný projekt. Karl Lagerfeld vyzdobil výkladní skříně nejznámějšího londýnského obchodního domu, které proměnil v pohádkový les. Uvnitř obchodního domu vznikly navíc dva pop-up butiky. První se rozprostírá na 150 m2 a je rozdělen do tří různě barvených pokojů laděných do červené,modré a zelené barvy, ve kterých naleznete šátky, brýle, kabelky, boty, bižuterii, šperky i oblečení. Druhý butik, který je zaměřen čistě na kosmetiku značky Chanel, naleznete v přízemí obchodního domu.
Již tak ojedinělý a velkolepý projekt doplňuje speciální instalace „Une Promenade“, která byla pro veřejnost otevřena 6.září a nachází se ve třetím patře domu na neuvěřitelné ploše 350 m2 . Do světa luxusu, který se nese v duchu „Coco v říši divů“ vstoupíte závěsem korálků připomínající déšť perel a otevře se před vámi jedinečné přestavení kultovních produktů Chanel, jak jste je doposud nepoznali. Jedinečná podívaná od jedinečné značky symbolizující absolutní francouzkou noblesu a nesmrtelnou eleganci.