Ve čtvrtek 25.září byla v butiku Pietro Filipi představena nová řada dámské kolekce Silverline. Během komorní módní přehlídky se však hosté mohli seznámit i s kolekcí, na které pro nadcházející dvě sezony značka Pietro Filipi spolupracuje s návrhářkou Ivanou Mentlovou. Ta osobně připravila fitting celé módní přehlídky. Nechyběl však ani hlavní návrhář pánské kolekce Vladimír Staněk, který taktéž dohlížel na styling modelů.
V průběhu přehlídky byli vidět:
Modelky:
světoznámá půvabná Veronika Fašínová,
ČESKÁ MISS 2011 – Jitka Nováčková,
ČESKÁ MISS WORLD – Denisa Domanská,
Terezie Kovalová
Modelové:
jeden z předních českých modelů Robin Barnet,
Patrik Vilímek,
herec Daniel Bambas
Kolekce Silverline podzim-zima 2014/15 a pánská kolekce Pietro Filipi podzim-zima 2014/15 je k dostání ve vybraných obchodech značky v České republice a na Slovensku od září 2014.
Základní myšlenkou kolekcí nové linie Silverline je osvobodit ženu od závislosti na sezónních komerčních trendech a poskytnout jí výběr nadčasových, a přitom aktuálních oděvů s respektem jejího individuálního stylu. Silverline bude ženám nabízet oděvy z luxusních vytříbených materiálů v dokonalém detailním zpracování té nejlepší kvality a dotekem spolupráce s renomovanými českými oděvními designéry. Stavební prvky Silverline pro podzim a zimu se nesou v minimalistické verzi denního oblečení – saka, kalhoty různých délek, čisté linie hedvábných košil nebo asymetrických topů v městských odstínech černé, šedé a bilé. Objemné kabáty pánského střihu s propracovanými detaily a hřejivé akcenty kožešiny vyjadřují soudobé moderní pojetí sofistikovaně jednoduchého denního oděvu. Stejné prvky, strohost a ženskost, měkkost a asymetrie, se rozehrávají ve večerních variacích. Splývavé dlouhé šaty s antickou inspirací s odhalenými zády v kontrastu s pánským smokingem. Nadčasové, univerzální a verzatilní oblečení pro den i večer, pro ženu s osobitým vkusem, noblesou a nadhledem.
Pánská kolekce Pietro Filipi pro podzim a zimu 2014-15 umožňuje kompletní vybudování pánského šatníku a to s ohledem na širokou klientelu a její specifické požadavky. Značka obléká muže tak, aby uspěl ve všech ohledech svého aktivního života. Nabízí proto základní, jednoduché prvky šatníku, oděvy inspirované aktuálními trendy vhodné do zaměstnání a pro pohyb ve městě, elegantní klasické obleky v business stylu, neformální luxusní oděvy pro náročné muže a obleky pro společenské příležitosti včetně smokingů.