Sociální sítě
Nahoru

Gucci Première Eau de Toilette s něhou bulharské růže

Gucci představuje Gucci Première Eau de Toilette – lehčí, jiskřivější a jemnější verzi nezapomenutelné vůně oslavující záchvěv každodenního úspěchu. Čerstvá a šumivá vůně spojující přítomnost se smyslností propůjčuje ženě, jež si ji zvolí, nehasnoucí jas. Hvězdná vůně Gucci Première našla svou inspiraci v kolekci luxusní dámské módy Gucci Première uvedené poprvé na filmovém festivalu v Cannes v roce 2010. Luxusní večerní šaty prezentovaly okouzlující hollywoodské hvězdy, mj. Salma Hayek, Jessica Alba, Cameron Diaz, Naomi Watts a Kate Beckinsale. Ani tvář původní Gucci Premiere Eau de Parfum Blake Lively, která se vrací i v kampani pro Eau de Toilette, není v Hollywoodu neznámá. Fotografové Mert Alasi a Marcus Piggotta nám představují Blake coby symbol ženskosti a jistoty.

Blake dokonale vystihuje samotnou podstatu Gucci Première Eau de Toilette – kouzlo nemusí být výsadou bouřlivé noci nebo obrovské party. “Pro mě zpodobňuje vůně důvěru v sebe sama,” říká Lively. “Navoníte se a okamžitě se cítíte silná i smyslná – doslova v ní získáte moc podmaňující si ostatní. Původní Gucci Première představuje něco jako momentku z červeného koberce nebo velkolepého večírku, ale nová Eau de Toilette má v sobě navíc ještě povzbuzující svěžest, takže vás klidně může provázet celým dnem.”

Flakón i krabička vůně Gucci Première Eau de Toilette nesou celou řadu designových detailů, které ji propojují s Gucci Première Eau de Parfum: flakóny mají kolem hrdla zavěšenu „zlatou medaili“ vtipně zkombinovanou s ikonickým logem Gucci inspirovaným koňským udidlem. Uzávěr zdobí elegantně vyryté jméno vůně. Krabička se honosí slavným zdvojeným G – jedním z nejuznávanějších designových prvků současnosti – propojeným s legendárním podpisem Gucciho Gucci. Zlatavé pruhy upomínají na pás červeného koberce, po němž lze dojít k absolutnímu úspěchu a prestiži. I přes mnohé společné si Eau de Toilette drží jedinečnou charakteristiku, protože dává původní verzi zcela novou dimenzi jak odstínem vůně v barvě tlumeného zlata, tak i krabičkou, která na první pohled zaujme mocně oslňujícím tónem. Přestože svou podstatou vychází z původního originálu Eau de Parfum, přináší s sebou vůně Gucci Première Eau de Toilette novou a jedinečnou lehkost, jež jí propůjčují zářící květiny a jiskřivý citrusový akord.

Do sršícího úvodu vstupujeme bránou z energie a elegance, kde dominuje pomerančový květ spolu s citrusy. To vše evokuje moment, kdy do vysoké sklenky – flétny – začínají proudit první správně vychlazené kapky ušlechtilého šampaňského. Elegantní jiskra nejvybranějších tónů pomalu ustupuje, aby nechala zazářit srdce plné bílých květů, jimž dominují frézie, jasmín a něžná bulharská růže. Poté, co se akord vůně rozloží na ženské pleti, vynikne v samém závěru hřejivá nóta ušlechtilé kůže, pačuli a pižma, jež dodají vůni své fascinující charisma.

V nové Gucci Première Eau de Toilette se nám podařilo propojit v okouzlující rovnováze jasmín sambac s bulharskou růží – dva klasické elegantní květy plné ženskosti – a doplnit k nim v lehkém kontrastu něhu frézie. Výsledkem je jiskřivá, moderně ženská vůně, kterou si můžete užívat každý den “. Frida Giannini, kreativní ředitelka Gucci

Svou novou vůní dáte všem kolem sebe najevo, že jste šťastná a spokojená sama se sebou. A právě to na ní opravdu miluji. Je totiž pro ženu, jakou jsem vždycky toužila být – a je se mnou každý den, v každém důležitém momentě mého života.” Blake Lively, tvář Gucci Première

EdT 30 ml: 1699 Kč
EdT 50 ml: 2059 Kč
EdT 75 ml: 2899 Kč

Více z rubriky Kosmetika

  • Péče, jakou si váš dekolt zaslouží!

    Dekolt a šíje patří k partiím, které dovedou prozradit věk s ještě větší přesností než obličej. Přesto mu obvykle nevěnujeme tolik...

    Alena Dušková30.1.2018
  • 3 nejčastější problémy s pletí v zimě. Jak si s nimi poradit?

    Přechody z tepla do zimy, klimatizace i silný mráz. To vše umí naši pokožku pěkně potrápit. Způsoby, jak i ochránit a zbytečně...

    Alena Dušková21.11.2017
  • GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

    Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale...

    Aneta Němcová7.11.2017
  • Trojice podzimních beauty radostí

    Hledáte formuli pro věčnou krásu? Jednu takovou právě představuje česká firma Pravájá, která svou nabídku rozšířila o luxusní olejové směsi složené...

    Eva Karlasová27.10.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
  • Značka Gucci představila v New Yorku novou vůni Gucci Bloom

    Gucci Bloom je první vůní z rukou kreativního ředitele, Alessandra Michele, který stojí v čele luxusního módního italského domu Gucci a...

    Břetislav Rott4.5.2017
  • Čím na jaře potěšit ženský nos?

    V první řadě růží. Její zcela nové a nečekané pojetí přináší parfém Rose de Grasse od Aerin. Vůně je luxusní oslavou nejvzácnějších a...

    Eva Karlasová30.3.2017
  • Království krásy v srdci Paříže

    Synonymum luxusu a produkty té nejvyšší kvality – právě tyto výjimečné vlastnosti pro nás ztělesňuje francouzská značka Sisley. Ačkoliv patří především...

    Eva Karlasová6.3.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.