Sociální sítě
Nahoru

Protivrásková péče japonské značky Annayake

Při tvorbě nového krému vycházela japonská značka z koncepce hojení pokožky při říznutí – pokožka se lépe zregeneruje díky léčivým krémům. Annayake proto vytvořilo Anti-Wrinkle re-densifying cream, který napomáhá procesu „hojení vrásek“ a vrásky jsou tak vyhlazeny, pleť je viditelně proměněná, mladší, sjednocenější a krásnější. Tento protivráskový koktejl v červeném kelímku vyplňuje epidermis a působí tak aktivně jako prevence a zároveň vyplňuje již vzniklé drobné linky a vrásky. Účinnost tohoto krému je především díky dvěma aktivním japonským přírodním ingrediencím. První z nich je Kudzu extrakt – výtažek z kořenu asijské rostliny vyhlazuje pleť a posiluje kolagenové tkáně. Druhou zázračnou složkou je Katrizen – tato aktivní ingredience napravuje kolagenová vlákna a je tak zmizíkem na vrásky. Výrobek si zamilujete nejen pro jeho skvělé účinky, ale také pro jeho texturu, jež je jemná, osvěžující s decentní vůní rostlinných výtažků.

Použití: Používejte každý den ráno nebo večer jako kúru pro vyplnění vrásek a podpoření krásné pleti nejméně po dobu 4 týdnů. Výrobek je vhodný pro všechny typy pleti.

Anti-Wrinkle re-densifying cream (50 ml za 3 899,-Kč) je k dostání exkluzivně v salonu a butiku L´Eclat, Bílkova 16, Praha 1, www.eclatsalon.cz.

Více z rubriky Kosmetika

  • Péče, jakou si váš dekolt zaslouží!

    Dekolt a šíje patří k partiím, které dovedou prozradit věk s ještě větší přesností než obličej. Přesto mu obvykle nevěnujeme tolik...

    Alena Dušková30.1.2018
  • 3 nejčastější problémy s pletí v zimě. Jak si s nimi poradit?

    Přechody z tepla do zimy, klimatizace i silný mráz. To vše umí naši pokožku pěkně potrápit. Způsoby, jak i ochránit a zbytečně...

    Alena Dušková21.11.2017
  • GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

    Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale...

    Aneta Němcová7.11.2017
  • Trojice podzimních beauty radostí

    Hledáte formuli pro věčnou krásu? Jednu takovou právě představuje česká firma Pravájá, která svou nabídku rozšířila o luxusní olejové směsi složené...

    Eva Karlasová27.10.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
  • Značka Gucci představila v New Yorku novou vůni Gucci Bloom

    Gucci Bloom je první vůní z rukou kreativního ředitele, Alessandra Michele, který stojí v čele luxusního módního italského domu Gucci a...

    Břetislav Rott4.5.2017
  • Čím na jaře potěšit ženský nos?

    V první řadě růží. Její zcela nové a nečekané pojetí přináší parfém Rose de Grasse od Aerin. Vůně je luxusní oslavou nejvzácnějších a...

    Eva Karlasová30.3.2017
  • Království krásy v srdci Paříže

    Synonymum luxusu a produkty té nejvyšší kvality – právě tyto výjimečné vlastnosti pro nás ztělesňuje francouzská značka Sisley. Ačkoliv patří především...

    Eva Karlasová6.3.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.