Ve čtvrtek dne 23.6.2016 se v prostorách značkové prodejny Blažek na Václavském náměstí uskutečnilo představení nové kolekce Blažek pro sezonu podzim/zima 2016. Spolu s novou kolekcí, která vznikla pod taktovkou designerského dua Jany Kuťkové a Věry Jakubíčkové, došlo k navázání spolupráce s francouzským modelem Ryadem Slimanim.
Ten se představí v roli oficiálního modela a nahradí dosavadní tvář kampaně, Leoše Mareše. „Spolupráci s Leošem Marešem hodnotíme velice kladně a vážíme si toho, že trvala celkem 4 sezony. Se vznikem nové kolekce jsme se však rozhodli pro změnu. Tváří aktuální kolekce podzim/zima 2016 nebude populární a všeobecně známá tvář, jakou byl Leoš, ale profesionální model. Volba padla na Franzouze Ryada Slimaniho, který podle nás zosobňuje muže, pro které jsme naši kolekci vytvářeli,“ vysvětluje Ladislav Blažek.
Zbrusu nová kampaň bude doprovázena fotografiemi od Ilji Hubálka a videem z dílny režiséra Jakuba Jahna, které vzniklo v prostorách společnosti Socialbakers v pražském Karlíně a veřejnosti bude představeno v druhé polovině srpna tohoto roku. Blažek bude kromě jiného i nadále pokračovat ve spolupráci s úřadujícími mistry Synot ligy, fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, které obléká.
Novinkou je však navázání exkluzivní spolupráce s Porsche Inter Auto CZ, výhradním dovozcem luxusní značky Porsche, pro jejichž klienty značka vytvořila dva exkluzivní designy košil na míru. Oficiální představení kolekce podzim/zima 2016 se po celou dobu neslo v uvolněném duchu a přítomní hosté měli možnost degustovat italská vína a ochutnat barbecue od mistra světové kuchyně Daniela Govoniho.