Sociální sítě
Nahoru

Chcete se obklopit aurou exkluzivity? Pořiďte si parfém švédské značka Byredo

Pečlivě vybrané ingredience té nejvyšší kvality, minimum syntetických přísad, exkluzivní image a především osobitý příběh v pozadí celého výrobního procesu. Právě tak by se dal charakterizovat segment niche vůní. Ty se kromě výše uvedených vlastností vyznačují ještě dalším společným rysem a tím je nezpochybnitelná originalita. Do vybrané vonné společnosti, ve které nepřežije nikdo průměrný a falešný, spadá i švédská značka Byredo, za jejímž vznikem stojí parfumér Ben Gorham.

Web_Byredo butik 2

Interiér newyorského butiku Byredo. FOTO: Adrian Gaut

Švédský rodák, v jehož krvi se mísí kanadské a indické geny, měl k vůním intenzivní vztah již odmalička. K definitivnímu probuzení jeho nosu došlo především během cest po Indii, kde se mu prostřednictvím všudypřítomných vonných impulsů vrátilo mnoho vzpomínek na dětství. Tehdy si Ben poprvé uvědomil, že chce vonné kompozice nejen vnímat, ale také se podílet na jejich zrodu.

Web_Byredo Casablanca Lily

Značka Byredo vyniká jedinečným a inovativním přístupem, díky kterému vznikají parfémy, na jejichž vůni jen tak nezapomenete. Na fotografii jedna z aktuálních vonných novinek – Casablanca Lily (30 ml vás vyjde na 350 €)

V zahájení tvůrčího procesu mu nezabránil nedostatek zkušeností ani absence odborného vzdělání. „Na začátku jsem nevěděl nic,“ přiznává zakladatel známé značky otevřeně. O co méně toho věděl, o to více mu však přálo štěstí – se zrodem jeho prvního parfému mu totiž pomohli uznávaní hráči v oboru: Jerome Epinette a  Olivia Giacobetti. Od té doby vzešlo z Gorhamovy dílny mnoho skvostů, mezi nimiž nechyběla například parfemovaná voda Accord Oud. K výrobě této unikátní lahůdky byla použita jedna z nejdražších parfumérských ingrediencí – oud, vonná esence získávaná tlením vzácného stromu.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.