Sociální sítě
Nahoru

Legenda Van Cleef & Arpels chystá oslavy

V roce 1976 se stala First historicky prvním parfémem, který klenotnický dům uvedl. Dodnes patří k ikonickým vůním a její aldehydově květinové složení náleží po právu mezi nejlegendárnější dámské kompozice minulého století. Proto se Van Cleef & Arpels na počest 40. výročí jejího uvedení rozhodl věnovat moderním ženám současnou variaci nazvanou příhodně So First. Mohou ji nosit na šíji jako pomyslný šperk, který – ač neviděn – okouzlí celé jejich okolí…

VanCleef&Arpels_SO FIRSTZa autorku nové vůně klenotnického domu Van Cleef & Arpels byla vybrána Nathalie Lorson – jedna z nejvýraznějších osobností mezi současnými tvůrci parfémů, která ke svému konceptu říká: „First byla první vůní s květinovým, sofistikovaným a maximálně ženských charakterem, která s sebou přinesla nový styl symbolizovaný svěží zelenou nótou doplněnou černým rybízem. Přede mnou se teď objevila výzva, abych i v nové So First přišla s něčím neméně překvapivým. Doufám, že se mi to podařilo díky moderní květinové kompozici, která ale zachovává i nadčasovou eleganci a sofistikovanost, pro něž byla původní First tolik milována a obdivována.“

So First představuje lehounký závoj utkaný ze sladce svěžích tónů. Úvod náleží pozoruhodnému spojení jiskřivého bergamotu s hedvábnou jemností magnólie. Srdce je jako náruč plná bílých květů. V novém pojetí se tu představuje jedna z těch nejkrásnějších – okouzlující jasmín. „Výhradně pro So First jsem volila moderní jasmínovou nótu, která mu dodává přirozenou a něžnou svůdnost. Je to, jako kdybyste si přivoněli k čerstvě utržené větvičce plné drobných kvítků,“ vysvětluje Nathalie Lorson. Originální vůně dál propojuje andělskou něhu frézií s bohatým tónem mandlově sladkých květů frangipani. To vše je povzneseno v závěru hřejivou náručí santálu a pravé vanilky, které násobí celkové květinově orientální poselství vůně.

Vizuální podoba nezastírá inspiraci svou slavnou předchůdkyní. Flakón So First vychází z oválného tvaru ikonické náušnice Snowflake přetaveného do něžně štíhlého tvaru umocněného průzračností. Logo opět připomíná svými liniemi nezapomenutelnou legendu First. Krabička v jemně ženském odstínu pudrově růžové je zdobena nejen jménem, ale i logem proslulého klenotnického domu. Název So First je proveden kombinovanou technikou matu a lesku ve stříbřitém provedení.

Eau de Parfum Vapo 30ml                            1 299 Kč

Eau de Parfum Vapo 50ml                            1 899 Kč

Eau de Parfum Vapo 100ml                         2 699 Kč

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.