Sociální sítě
Nahoru

Nová vůně Lacoste oslavuje svého zakladatele

Značka Lacoste, známá pro svůj elegantně-sportovní styl, představila v Paříži novou vůni L’HOMME LACOSTE. Ta má oslavit a vzdát poctu svému zakladateli, Renému Lacostovi.

L'HOMME LACOSTE event - Fragrance reveal (2)René Lacoste byl vášnivým tenistou a úspěšným vynálezcem. Na tenisových kurtech působil vždy cílevědomě, odhodlaně a vždy vytrvale bojoval až do posledního míče. Zároveň jako Francouz vždy vyzařoval šarmem a elegancí. Těmito vlastnostmi je známý i krokodýl. I proto ho hráči začali na tenisových kurtech přezdívat Krokodýl. Jednoho dne se proto obrátil René na svého přítele, aby pro něj navrhl znak krokodýla. Znak si poté našil na tričko a vznikl tak emblém, který se stal rychle motivem jeho mezinárodního renomé a dnes je ikonou, kterou zná celý svět.

L'HOMME LACOSTE event - Label Dalbin and Pfadfinderei pour LACOSTE- Table Video (3)K příležitosti oslavy dědictví značky – základního pilíře, který René zanechal, oslovila značka Lacoste čtyři renomované umělce s cílem vytvořit jedinečnou exhibici. Výstavu, která by prezentovala hodnoty značky a spojení muže a krokodýla. Do projektu se zapojili zcela rozdílné osobnosti – mistr v grafiti André Saraiva, šéfkuchař specializující se na dezerty Yann Couvreur, vizuální umělec Théo Mercier a studio Label Dalbin a Pfadfinderei, zaměřené na design a video produkci. Exhibice se konala v rámci uvedení nové vůně L’HOMME LACOSTE dne 28. června v Paříži a sklidila veliké ohlasy.

Théo Mercier pro Lacoste

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.