Elektrizující čtvrť Ginza v japonském Tokiu, kde jsou ulice bez vady a každý metr se platí doslova zlatem, přitahuje tisíce turistů svou neohrožeností, kreativitou a nekonečnou energií. Tato světová výloha umění a luxusu, místo s největší koncentrací světových uměleckých galerií, je zároveň místem kde se zrodila značka Shisedo. Čtvrť Ginza je srdcem města tvořená tisíci spěchajícími kolemjdoucími. Přesně tento obraz inspiroval tvůrce k novince Ever Bloom Ginza Flower. Vůně evokuje avantgardu, kreativitu a inovace, která vás vytrhne z neustálého klišé, prostě perfektní ztělesnění moderní ženskosti.
Je to iluze, tato květina neexistuje.
Už od pradávna jsou květiny vnímány jako esence ženskosti. Parfumér Aurelien Guichard hledal pro tuto vůni kompletně jiný osud. Jeho vize byla vytvořit abstraktní, imaginární květinu – fiktivní květinu – která bude pozvánkou pro cestování i snění. Inspirováno touhou po svobodě a objevování světa kolem vás. Vize k vytvoření vůně se stala městská květina. Květina, ve které se mísí kuriozita a fantazie.
Ve složení vůně se mísí teplé i smyslné bílé květy šťavnatého pomeranče a Gardénie, ponořeny do smyslnosti a tajemnosti pižma, obklopeného vůní pačule a tóny zářivé ambry.