Sociální sítě
Nahoru

Živoucí legenda světa nápojů otevírá novou éru aperitiva

Světoznámé Campari vyráží na českou misi aperitivo. Ikona Campari, která se za více než 150 let své existence stala zhmotněním pravé italské kultury a životního stylu, charakteristická sytě rudou barvou, se pod taktovkou distribuční společnosti Ultra Premium Brands chystá obnovit svou výsostnou pozici v podnicích i domácích barech.

_W9A1690Campari není ani bitter, ani likér, je to samostatná kategorie. Původní tajná receptura, která se nezměnila od roku 1860, kdy ji v severoitalském městě Novara vytvořil Gaspare Campari, je unikátní svým intenzivním aroma pomerančové kůry a bylin a osobitou podmanivou chutí. Získává se louhováním hořkých bylin, aromatického koření a ovoce. Jedinými známými ingrediencemi je alkohol a voda.

_W9A1528Hořkosladký klenot si vydobyl postavení jako jedna ze základních ingrediencí při přípravě koktejlů. Úlohou Campari bylo vždy předvídat nové chutě a trendy. Značka je stále moderní a aktuální, neodmyslitelně spojená se světem módy, designu a umění.

_W9A1713Tajemno a charisma, vášeň a požitkářství. Všechny polohy Campari dokáže přiblížit aperitivo. „Aperitivo je tradiční italský rituál, bez kterého si Italové nedokáží představit běžný den. Je to čas mezi prací a večeří, chvíle, kdy se vymaní z ruchu povinností a užijí si moment setkání s přáteli. Základem aperitiva je kvalitní drink, který společně s něčím malým k zakousnutí nabudí chuť na poslední jídlo dne. Nejčastěji se popíjí Campari Milano, Negroni nebo Campari Tonic,“ vysvětluje Milan Zaleš, nový ambasador značky Campari. Zaleš absolvoval trénink přímo v Miláně, rodišti tradice aperitiva, aby mohl předávat zkušenosti a inspirovat české konzumenty pravým italským aperitivo momentem.

Více z rubriky Bary

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.