Sociální sítě
Nahoru

Narciso Rodriguez vyvolává vášeň

Nová a rozhodně vzrušující kapitola příběhu vůní Narciso pokračuje v objetí nekonečné síly ženskosti. Novinka „eau de parfum rouge“ znovu definuje tajemství; je to velmi svůdné. Vůně parfémů vždy využívala barvu jako klíčový prvek a odstíny vybrané pro každou vůni jsou pečlivě uvážené; vyzařují ze samého nitra. Živá červená vůně parfému zachycuje zuřivé síly přitažlivosti, zatímco ruměncová barva eau de parfum poudrée znamená extrémní svádění.

Původní vůně, Narciso eau de parfum, je teplá kamenná bílá, která se odvolává na mýtický příběh vůně a černá, barva toaletní vody, znamená tajemství.

Ohnivá smyslnost

Nová vůně dráždí a svádí se vzácnou intenzitou a živým teplem. K dispozici v charakteristickém flakónu obohaceném jedinečnou červenou barvou bude ve velikosti 30, 50 a 90 ml, přičemž následné ceny jsou 1 690 Kč, 2490 Kč a 3 150 Kč. Parfém Narciso eau de parfum rouge je velmi vzrušující. Alchymie přitažlivosti se znovu objevila: Podpisové srdce musc je oživeno nádherným květinovou kyticí bulharské růže a duhovky; živá jantarová dřevina note-tonka, vetiver, černý a bílý cedr – dodávají vůni naléhavost. Nadčasová, přesto transcendentní….

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.