Sociální sítě
Nahoru

Zalando objevilo Prahu

Sloganem “Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz” spouští tato přední módní a lifestylová platforma svoji první českou kampaň, která má Čechy upozornit na její vstup na český trh. Kampaň bere diváky na cestu po nejznámějších pražských koutech v eklektické směsici stylů a materiálů, čímž představuje nejen vizi firmy Zalando, ale rovněž upozorňuje na šíři jejho módního sortimentu. Česká republika a Irsko jsou jediné dvě země, na jejichž trh Zalando od roku 2013 vstoupilo. Lokální televizní, rádiová, digitální i out-of-home kampaň byly navrženy a vyrobeny přímo inhouse týmem Zalando. Video ke kampani natočil oceňovaný režisér Paul Gerwin, fotograf Felix Krüger pak celou kampaň zdokumentoval na několika známých pražských místech, jakými jsou například stanice metra Florenc, Strahovský stadion nebo Pařížská ulice u hotelu Intercontinental.

Je úžasné, že kampaň je realizována lokálně a přesně zasahuje své zákazníky. Využití pražských exteriérů je dobrou volbou a módní pojetí ve stylu offline se zdá také výborným tahem. Propojení online a offline světa dokáže lépe cílit na klienty. “Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom zavčas dokázali pochopit potřeby českých zákazníků a získali zpětnou vazbu. Byť jsme již dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil. Proto jsme kampaň navrhli speciálně pro Čechy a posléze ji i v České republice natočili. Cítíme se být zavázáni poskytnout našim zákazníkům přímý a jednoduchý způsob nakupování s rozsáhlým, ale jedinečným výběrem módních produktů včetně obuvi, oděvů a doplňků,” popisuje kampaň Linus Glaser, ředitel Zalando pro střední Evropu.

 
Od spuštění si čeští zákazníci Zalando mohou vybírat z více než 1900 značek jako GAP, Topshop, Monki nebo dražších Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Ralph Lauren. Kromě široké nabídky mohou také využívat bezplatné dopravy a zboží do 30 dnů zdarma i vrátit. To vše je také možné nejen v internetovém prohlížeči, ale rovněž v moderní mobilní aplikaci, která nejenže usnadňuje a urychluje nakupování, ale navíc nabízí alternativní produkty a kompletní outfity na míru každému.

Více z rubriky Neformální

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.