Sociální sítě
Nahoru

FOREO součástí Czech Social Awards 2018

První den v prosinci patřil všem influencerům a milovníkům sociálních sítí. V pražském hotelu Hilton proběhlo finále o nejpopulárnější osobu v rámci internetu, Czech Social Awards 2018. Švédská technologická firma FOREO inovující beauty rutinu nemohla na takto významném večeru chybět.

Objev roku byla kategorie, jejímž partnerem byla právě značka FOREO. Vítězem kategorie se stali „Dva tátové“, David Vaníček a Michal Vaníček, kteří se snaží všem lidem ukázat, že i gayové mají právo na plnohodnotný rodinný život a mohou vychovávat své vlastní děti. Právě David s Michal jsou tatínci rozkošných dvojčátek Marušky a Adélky a svůj instagram zásobují každodenními příběhy ze svého života.

Taťána Makarenko, ředitelka soutěže Miss Czech Republic, influencerky Anežka Chudlíková alias NotSoFunnyAny, Petra Vančurová alias PetraLovelyHair, Carly Kirstenová nebo také Lukáš Zachara alias Zachy Zacharaa. Ti všichni trávili čas v beauty zóně FOREO, kde si mohli na vlastní kůži vyzkoušet všechny produkty této švédské značky. Kromě výše jmenovaných přišli i ostatní návštěvníci Czech Social Awards, dělali si fotky před foto stěnou s andělskými křídly, nechyběly selfie ve speciálním FOREO rámečku včetně „smajlíků“ a ostatních vtipných dekoračních pomůcek, které byly v rámci beauty zóny FOREO.

Držitelka cen Blogerka roku 2013, 2014 a 2015 v kategorii beauty, Petra Vančurová, má hned dva favority od FOREA. „Nedám dopustit na UFO, hydratační masku, kterou používám nejméně 3x týdně a každodenní samozřejmostí je pro mě večerní čištění pleti přístrojem LUNA 2“, prozradila své beauty triky Petra.

To Anežka Chudlíková si doslova zamilovala FOREO LUNA mini 2. „Nejenže tento úžasný kartáček používám každý den v rámci čištění své pleti, ale beru si ho i všude s sebou na cesty. Líbí se mi jeho velikost i to, je praktický“, dodala Anežka.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.