Sociální sítě
Nahoru

John Varvatos s další vůní plnou odvahy

V rámci jedinečné spolupráce navrhl John Varvatos spolu s umělcem, hercem a mnohokrát oceněným skladatelem Nickem Jonasem limitovanou edici unikátních vůní, jejichž tváří se stal právě Nick. Jejich pevné přátelství vzniklo ze společného zájmu a lásky k hudbě, módě, pop kultuře a filantropii.

John Varvatos říká: „Spolupráce s Nickem je úžasná. Nick je muzikant, umělec, herec, svět ho fascinuje, a to vše mne přivedlo, abych s ním navázal spolupráci. Je inspirující být s někým, kdo se nezajímá pouze o obchod, ale i o to, co se děje v jeho okolí, a jak je vše provázané s naším stylem… Spolupracujeme na řadě věcí, nejprve se stane tváří naší kampaně, dále spolupracujeme na unikátní edici pro jarní sezónu.“

Vzrušení ze spolupráce zaznívá i od Nicka: „Seděli jsme na večeři a já okamžitě věděl, že to bude můj velký přítel. Myslím, že nám oběma to dávalo smysl. Lidské spojení bylo až neskutečné, přátelství se vyvíjelo zcela přirozenou cestou, dalším krokem byla snaha udělat něco úžasného společně. Mimo módy a hudby přemýšlíme o tom, jakým způsobem ovlivňujeme svět…

Kolekce ztělesňuje ducha rock n ‚rollu, kterou je značka Johna Varvatose inspirována, spolu s novou energií a stylem Nicka Jonase. Od pletených kousků až po kožené bundy, každý kus nese svou vlastní identitu, zatímco plně zahrnuje dualitu moderního člověka. Poprvé v historii značky vznikne nova etiketa s iniciály – JV x NJ.

Tato spolupráce je pro nás jedinečná,“ říká John, „Nikdy jsme nespolupracovali s žádným umělcem, žádným jednotlivcem, produktem, designem nebo se stylem značky. Těším se na to, že s Nickem udělám ještě mnoho dalších věcí do budoucna. “ Srdcem spolupráce se stal Detroit. S bohatou hudební historií se Detroit stal pozadím raného života Johna Varvatose. Město symbolizuje centrum umění a kultury, které hluboce rezonuje s Nickem Jonasem.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.