Které prémiové značky patří mezi ty nejoblíbenější na světě? Server LUXE DIGITAL udělal průzkum, v rámci kterého sestavil žebříček patnácti nejoblíbenějších značek dle jejich online úspěšnosti (návštěvnost webu, komunita a zapojení lidí na sociálních sítích a rozsah online kampaní).
Online zájem je často spolehlivým ukazatelem úspěšnosti a tržeb všech značek a zajímavé je, že prvních pět značek si ukrojilo 60 % podíl úspěšnosti ze všech prémiových značek v žebříčku. Mezi ně patří Gucci, Chanel, Louis Vuitton, Hermès a Rolex.
Prémiových značek existuje mnoho a žebříček by samozřejmě mohl pokračovat dál, ale po první patnáctce již pozornost, kterou další prémiové značky vyvolávají online, výrazně poklesla.
Nejoblíbenější prémiové značky dle online zájmu (číslo v závorce tvoří procentuální podíl úspěšnosti v rámci všech patnácti prémiových značek v žebříčku):
1. Gucci (22,34 %)
2. Chanel (11,79 %)
3. Louis Vuitton (9,67 %)
4. Hermès (9,29 %)
5. Rolex (8,03 %)
6. Tiffany (7,69 %)
7. Dior (5,62 %)
8. Armani (5,47 %)
9. Prada (4,97 %)
10. Balenciaga (4,39 %)
11. Cartier (3,63 %)
12. Burberry (3,62 %)
13. Lancôme (1,90 %)
14. Yves Saint Laurent (0,89 %)
15. Bulgari (0,70 %)