Sociální sítě
Nahoru

Lady Gaga uvádí vlastní značku kosmetiky

Známá zpěvačka a herečka Lady Gaga uvádí na trh svou zbrusu novou značku make-upu Haus Laboratories, která bude k dostání pouze prostřednictvím světového giganta Amazonu.

Značka oscarové vítězky tak bude vůbec první velkou značkou kosmetiky, která bude uvedena a prodávána prostřednictvím online obchodu Amazon. Díky tomu tak bude mít značka Haus Laboratories ihned od začátku globální dosah. Ze všeho nejdřív však budou produkty v září letošního roku uvedeny jen v sedmi zemích světa, kterými jsou třeba USA, Velká Británie, Francie, Německo, Japonsko a další.

V posledních letech přibylo mnoho podobných značek, které na trh uvedly známé hvězdy a díky tomu jsou tyto značky hned od začátku úspěšné. Není divu, že se k podobnému kroku rozhodla také Lady Gaga. Stejně, jako třeba Kylie Jenner, ze které její značka kosmetiky Kylie Cosmetics udělala miliardářku, se i Lady Gaga rozhodla pouze pro online prodej a distribuci svých produktů.

Lady Gaga si pro svůj business vybrala světového lídra – online obchod Amazon. Údajně to bylo také kvůli tomu, že ostatní obchody zpěvačce diktovaly, jak by prezentace produktů měla vypadat, aby zapadala pod jejich koncept. Jediný Amazon zpěvačce ve všem nechal volné ruce. Produkty nové kosmetické značky by měly být určeny pro všechny a jak Lady Gaga sama říká: „Zaměřujeme se na to, jak naši zákazníci vnímají sami sebe, jak vnímají svou krásu. Ne na to, jak je vnímají ostatní.”

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.