Kultovní značka Bulgari představila nedávno svou novou pánskou vůni Man Wood Neroli, která je poctou středomořskému dědictví slavné klenotnické značky propojující to nejlepší z jejích řeckých a italských kořenů. Pomocí kolekce vypráví pozoruhodný příběh o vztahu muže a světa, který jej obklopuje. Aktivuje v nás instinkt, pomocí nějž lze najít rovnováhu mezi lidskými tužbami a potřebami přírody, aby se nám ji pokud možno podařilo zachovat a chránit pro příští generace.
Impulsem ke vzniku nové Man Wood Neroli, je touha vzdát poctu svým středozemním kořenům. Jde o zbrusu novou kapitolu příběhu, jenž se začal psát vůní Bulgari Mab Wood Essence. Novinka nás zve na toulky po divokém pobřeží Středozemního moře, kde slaná sprška příboje dopadá skrze sluneční paprsky do korun vzrostlých citrusových stromů. Výsledkem je svěží, jiskřivá a svůdná kaskáda tónů propojující muže s přírodou.
Cílem Alberta Morillase bylo přivést nás doprostřed citrusového sadu, kde bychom si utrhli právě dozrálý oranžový plod a za šumění nedalekého moře s rozkoší ochutnali jeho osvěžující sladkou šťávu ještě prohřátou sluncem. Pak došli až ke břehu, opláchli si ruce v mořském příboji a jen tak si na chvíli lehli na vyplavený kmen dřeva, který nás bude příjemně hřát. Pocit „být tady a teď“, chvíle uvolnění a štěstí, cítit se jako v ráji – to je přesně to, čeho chtěl Alberto Morillas svou vůní dosáhnout.