Sociální sítě
Nahoru

Vůně BVLGARI ovlivněná Středozemním mořem

Kultovní značka Bulgari představila nedávno svou novou pánskou vůni Man Wood Neroli, která je poctou středomořskému dědictví slavné klenotnické značky propojující to nejlepší z jejích řeckých a italských kořenů. Pomocí kolekce vypráví pozoruhodný příběh o vztahu muže a světa, který jej obklopuje. Aktivuje v nás instinkt, pomocí nějž lze najít rovnováhu mezi lidskými tužbami a potřebami přírody, aby se nám ji pokud možno podařilo zachovat a chránit pro příští generace.

Nové pánské vůni Bulgari Man Wood Neroli nechybí ani stylový, mužně hranatý flakón, který je tentokrát pojat v kombinaci kovu a zlaté barvy tak, aby evokoval sluneční záření i sílu propojení divoké přírody s moderním městským životním stylem. Cena je 2285 Kč za 60 ml a 3 045 Kč za 100 ml.

Impulsem ke vzniku nové Man Wood Neroli, je touha vzdát poctu svým středozemním kořenům. Jde o zbrusu novou kapitolu příběhu, jenž se začal psát vůní Bulgari Mab Wood Essence. Novinka nás zve na toulky po divokém pobřeží Středozemního moře, kde slaná sprška příboje dopadá skrze sluneční paprsky do korun vzrostlých citrusových stromů. Výsledkem je svěží, jiskřivá a svůdná kaskáda tónů propojující muže s přírodou.

Cílem Alberta Morillase bylo přivést nás doprostřed citrusového sadu, kde bychom si utrhli právě dozrálý oranžový plod a za šumění nedalekého moře s rozkoší ochutnali jeho osvěžující sladkou šťávu ještě prohřátou sluncem. Pak došli až ke břehu, opláchli si ruce v mořském příboji a jen tak si na chvíli lehli na vyplavený kmen dřeva, který nás bude příjemně hřát. Pocit „být tady a teď“, chvíle uvolnění a štěstí, cítit se jako v ráji – to je přesně to, čeho chtěl Alberto Morillas svou vůní dosáhnout.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.