Sociální sítě
Nahoru

John Varvatos a Nick Jonas rozšiřují svou spolupráci

John Varvatos, oceňovaný muzikant, a herec Nick Jonas oznámili pokračování vzájemné spolupráce už loni v lednu. Společně vytvořili nové pánské vůně, které budou uvedeny pod značkou JV x NJ. Jsou inspirovány mnoholetými zkušenostmi obou umělců, zážitků z cest, objevováním řady měst a jejich kultur, které si oblíbili. Chtějí tak zachytit sebejistotu, styl a energii moderního muže.

JV x NJ Blue nese podpis stylu a designu Johna Varvatose. Je tedy odvážná, sebejistá, plná současného ducha. Elegantní městská vůně otevírá svěží atmosféru, která prochází vůní od shora až dolů. V srdci vůně se nachází aromatické nádechy značící pánský komfort a nostalgii. Santalové dřevo přináší kontrast a zároveň ukotvuje vůni svým transparentním teplem.

Kampaň je natočená renomovaným filmařem a režisérem Danny Clinchem a představuje denní a noční život z pohledu Nicka, který vyjadřuje inspiraci a novou energii. Kreativní spolupráce mezi JohnemVarvatosem a Nickem Jonasem vytvořila dynamickou, neodolatelnou vůni, která zachycuje optimistickou energii města do setmění a následně nočního života.

JV x NJ Red je vůně odvážná a opojná. Zachycuje pulzující město, otevírá se smyslnou kombinací různých exotických esencí a koření. Aromatické tóny se prolínají v srdci vůně. Bohaté a difúzní pižmové tóny přinášejí kontrast a upevňují vůni transparentním teplem.

Tyto okamžiky jsou zachyceny očima jednoho z nejznámějších mladých hudebníků. „Práce s Johnem byla neuvěřitelná zkušenost“ říká Nick. „Jeho znalosti a vášeň pro vůni byly inspirativní. Chtěli jsme vytvořit něco, co bude promlouvat ne jenom k nám dvěma, ale také osloví ostatní.“

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.