Značka Peugeot nedávno spustila novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče, který velmi úzce kooperuje například s hodinářskou ikonou Seiko. Kampaň byla spuštěna v den zahájení 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje, jenž se koná v Melbourne od 20. ledna.
Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot, která se opírá o 210 let své historie, o nabídku elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ nyní naplno vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energie.
Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně. Přirozeně tak vyvstává paralela mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot, jež slibuje nabízet vzrušující a důvěryhodnou vizi budoucnosti #UNBORINGTHEFUTURE. Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.