Auta | 1.2.2020 | Jan Pešek

Novak Djokovic tváří nové kampaně Peugeot

Značka Peugeot nedávno spustila novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče, který velmi úzce kooperuje například s hodinářskou ikonou Seiko. Kampaň byla spuštěna v den zahájení 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje, jenž se koná v Melbourne od 20. ledna.
Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot, která se opírá o 210 let své historie, o nabídku elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ nyní naplno vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energie.

Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně. Přirozeně tak vyvstává paralela mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot, jež slibuje nabízet vzrušující a důvěryhodnou vizi budoucnosti #UNBORINGTHEFUTURE. Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz