Sociální sítě
Nahoru

Nicolaï vítá jaro neodolatelnou vůní

Angelys Pear, zimní odrůda hrušky pěstovaná v údolí řeky Loiry, dala jméno novému parfému značky Nicolaï. Parfém Angelys Pear je ztělesněním harmonické rovnováhy mezi intenzitou a jemností. Závoj z květů halí hrušku, srdce této vůně, zatímco v jejím základu najdeme sofistikované chyprové tóny… zkrátka okouzlující, éterická, koketní vůně s nevtíravě elegantní kompozicí, podbarvená ovocnými a květinovými tóny.

Na webu Myskino lze pořídit parfém Angelys Pear za 3 640 Kč (100 ml) či za 1 220 Kč (30 ml)

Parfém Angelys Pear od Nicolaï otevírá revitalizující kombinace energického citronu, bryskního bergamotu, kyselého černého rybízu s důraznou notou čerstvě posečené trávy, které společně ohlašují příchod svěží hrušky. Ocitáte se v ovocném sadu, uleháte do voňavé trávy a s chutí koušete do sluncem vyzrálého, šťavnatého plodu. Život je krásný, nemyslíte?

Tato nádherná ovocná vůně je něžně sevřená do lehkého, a přece vytrvalého květinového náručí z jasmínu a růže. Růže zde pomáhá vyzdvihnout růžové a jablečné tóny samotné hrušky (stejně jako jablka a růže, také hrušky jsou zástupci čeledi růžovitých). Chyprový základ je poté katalyzátorem celého složení vůně a poskytuje ovoci a květinám hloubku a uzemnění. S ohledem na omezení používání přírodního dubového mechu v parfémech odvedla Patricia de Nicolaï pozoruhodnou práci a v Angelys Pear akord dubového mechu vytvořila kombinací zejména pačuli, labdana, chioské mastichy a absolue z mořských řas.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.