Sociální sítě
Nahoru

Parfém reprezentující jaro

Letošní jaro rozvoní nejenom kvetoucí příroda, ale také divize Beauty kultovní značky Dolce & Gabbana, a to svým novým parfémem Dolce Shine. Tato nádherná ovocně květinová vůně je slunečná, veselá a neodolatelně svěží.

Pestrobarevný přírůstek rodiny Dolce má typický flakon a květinový uzávěr v jemné slunečně žluté barvě. Lahvička parfému se ukrývá ve stejnobarevné́ krabičce a je jako vždy ozdobena ikonickou černou mašlí, symbolickou pro všechny vůně z edice Dolce.

Samotná vůně má ztělesňovat půvabnou usměvavou mladou ženu přitahující pohledy svého okolí, kamkoliv se jen vydá. Dívku, která svou přítomností magicky rozzáří každý den. Vůně Dolce Shine je inspirována okamžikem mezi zimou a jarem, kdy první paprsky slunečního světla stékají do zahrad na pobřeží Amalfi coast.

Italská radost ze života. Pestrá kombinace šťavnatého manga, třpytivého jasmínu a sluncem zalitými lesy vytváří novou ovocně květinovou vůni: Dolce Shine Eau de Parfum.

Na přípravě parfému Dolce Shine spolupracovala parfumérka Marie Salamagne. Podílela se na vytvoření nevšední kytice vůní zalitých sluncem, které rozzáří každou ženu. Pestrobarevným vrchním notám věrným přírodě vévodí svůdné mango v kontrastu s jemnou kyselostí přírodní grapefruitové esence. V textuře vůně je patrná ostrá kdoule.

Dolce Shine vyjde na 2 750 Kč (75 ml), 2 100 Kč (50 ml) a 1 590 Kč (30 ml).

Srdce vůně rozkvétá díky nádhernému jasmínu a slunečnému květu pomeranče. V základu vnímáme přetrvávající sluneční zář, krémové akordy, světlé dřevo, kouřové australské santalové dřevo, hedvábně bíle pižmo, vyvolávající pocit měkké a teplé kůže.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.