Duha, která vzniká po bouřce, jak paprsky slunce procházející mraky na obloze, je symbolem naděje a začátku nového dobrodružství. Od konce 19. století je dekorace výloh součástí světa Louis Vuitton – značky, která je průkopníkem tvůrčí cesty. Výlohy obchodů této značky představují v průběhu let otevřenou pozvánku do světa snů.
V rámci svého projektu s názvem Rainbow (Duha) značka Louis Vuitton vyzvala své zaměstnance i jejich děti, aby se podíleli na tvůrčím zpracování výloh obchodů. Ve společném úsilí, které navazuje na dlouholetou tradici značky Louis Vuitton v epické a nápadné výzdobě svých výloh, účastníci projektu probudili své vnitřní dítě a nakreslili svoji vlastní verzi duhy. Desítky imaginativních a barevných duh vyzařují naději a lehkost a srdečně vítají první měsíce letošního léta.
Každá výkladní skříň je ve své koncepci jedinečná – s duhami v podobě nálepek nebo digitálních animací na velkoplošných obrazovkách. V každém městě byly vybrána díla místních autorů, aby rozzářila fasády. V obchodě Champs-Elysées v Paříži mohou lidé vidět pruh veselých, francouzskými dětmi malovaných duh, který propojuje šestidílnou výlohu vlajkového obchodu. V Madridu namalovalo se dětská kresba vznáší v oblacích, které tvoří hravě pojatý vzor Monogram. Radostné barvy spojují výlohy napříč kontinenty: zářivé odstíny červené, oranžové, žluté, zelené, modré, indigové a fialové budou zdobit průčelí obchodů v několika příštích týdnech.