Sociální sítě
Nahoru

Péče o pleť pro muže je na vzestupu díky náročnému období

Svět se dostal kvůli situaci s COVID-19 do karantény a mnoho žen po celém světě využilo této možnosti k odstartování zdravějšího životního stylu, péči o vlasy a tělo. Podle informací FOREO však ve skincare dosáhli většího nárůstu zájmu muži.

Neustále slyšíme o zvyšujícímu se zájmu o pánskou kosmetiku, ale víme jen málo o pánské péči o pleť. Tento rok však foreo.com zaznamenalo zvýšení zájmu a vyhledávání mužů o 50 % v produktech mužské sekce ve srovnání s loňským rokem. Zajímavé je, že během tohoto období byla většina světa v karanténě.

Vyhledávání na foreo.com uživateli (muži) v období od 1.února do 20.května se více než zdvojnásobilo ve srovnání se stejným obdobím v roce 2019. Je zřejmé, že se zvyšuje poptávka mužů po péči o pleť, jakmile jsou barber shopy uzavřeny. Obchodní transakce samotných mužů na FOREO eshopu se zvýšily o 27 % během COVID a prodeje pánských přístrojů vzrostly o 38 %, což poukazuje na efekt odložené spotřeby a muži se zaměřovali na řešení péče o pleť v domácím prostředí.

Tradičně návštěvnosti na našich stránkách dominují ženy, a to v naprosté většině 90 %. Nyní poprvé vidíme významný vzestup v návštěvnosti mužů, navíc se tento nový poměr ustálil. Pravděpodobně muži objevili hodnotu péče doma,” dodává mluvčí za FOREO.

Více z rubriky kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.