Sociální sítě
Nahoru

Reklamní kampaň společnosti Carollinum spojuje české osobnosti, národní hrdost i symboliku času

Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, představuje imageovou kampaň postavenou na osobnostech. Objevuje se v ní kardiochirurg profesor Jan Pirk, válečný veterán a poslední žijící pilot RAF armádní generál Emil Boček a česká golfistka hrající americkou LPGA Tour Klára Spilková.

Tito „friends of brand“, tedy přátelé rodinné firmy Carollinum, budou pro letošní rok tvářemi české společnosti zastupující na našem trhu patnáct světových hodinářských značek. Carollinum provozuje v Pařížské ulici v Praze tři prodejny: butik Rolex, což je jediný monobrandový butik této značky u nás, butik Patek Philippe a multibrand Carollinum. V rámci velkoobchodního zastoupení dodává hodinky a doplňky do více než čtyř desítek míst v ČR a na Slovensku.

Nejlepší česká golfistka, armádní generál ve výslužbě a známý kardiochirurg se sešli před objektivem Braňa Šimončíka, jednoho z nejuznávanějších fotografů u nás i ve světě. S vizuály se setkáme na inzertních plochách v printu, outdooru i onlinu od srpna do prosince 2020. Kampaň Carollina bude pokračovat i v roce 2021. Můžeme očekávat další významné osobnosti, jejichž jména jsou prozatím přísně tajena. Vrchol kampaně je plánován společně s velkolepou oslavou výročí 25 let od založení firmy Carollinum na podzim/zimu 2021.

Do kampaně byly vybrány osobnosti, s nimiž má Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum, i její kolegové a rodina výjimečný vztah. Tamara Kotvalová koncept kampaně osvětluje: „Kampaň není prvoplánová, hodinek na zápěstí ambasadorů si možná ani nevšimnete. V hlavní roli jsou právě lidé, ke kterým s velkou úctou vzhlížíme a dlouhodobě je podporujeme. Jsou to morální autority, které naší republice přinesly věhlas, a to i v zahraničí. Národní hrdost je pro Carollinum i pro mě osobně velmi důležité téma. Byla bych ráda, kdybychom nezapomínali na ty, kteří zemi reprezentují a mnohdy stojí v první linii.

Emil Boček, Jan Pirk a Klára Spilková si pro kampaň nechali na zápěstí vlastní hodinky. Armádní generál ve výslužbě Emil Boček, poslední z žijících čs. pilotů RAF, nosí pilotky od IWC, hodinářské manufaktury ze Schaffhausenu. Model Pilotʼs Watch Mark XVIII Heritage v titanovém pouzdře sedí bývalému pilotovi perfektně na zápěstí, pochvaluje si, že hodinky jsou přesné a lehké. Dnes již sedmadevadesátiletý veterán Emil Boček létal u československé 310. stíhací perutě na západní frontě, u britského Královského letectva. Kardiochirurg působící v pražském IKEMu nosí hodinky Patek Philippe Calatrava 5196G-001, jednoduchý a nadčasový model s mechanickým strojkem s ručním nátahem. Golfistka Klára Spilková vyměnila obvyklé sportovní modely Panerai Luminor Marina a Rolex Datejust, které nosí nejčastěji, za ryze elegantní model Rendez-Vous od manufaktury Jaeger-LeCoultre.

Pro všechny tři osobnosti, které se představí v kampani Carollina, je čas nezaměnitelnou veličinou. Čas určuje jejich úspěch, jejich vítězství, či porážku, čas se transformuje do pozitivní role, je nápomocen úspěchu, ale mnohdy se mění v soka. Každá vteřina hraje v jejich životě roli, a to nejen v profesní sféře. Čas, a tím i vztah ke Carollinu, distributorovi nejvýznamnějších hodinářských značek u nás, vystihují svými slogany v kampani. Texty vycházejí ze života těchto tří významných ambasadorů.

Více z rubriky Celebrity

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.