Sociální sítě
Nahoru

Dobrodružství na obzoru: Montblanc Explorer Ultra Blue

Modrá je barvou oblohy a moře, ledovců na vrcholcích hor i hlubokých jezer. Modrý obzor je pro každého dobrodruha výzvou k objevování a právě proto se modrá stala inspirací nové vůně Montblanc Explorer Ultra Blue, jež přímo vybízí k cestě za novými zážitky plnými vůně.

Parfém je nejnovějším přírůstkem do kolekce Montblanc Explorer představené v roce 2019, která vyjadřuje poctu objevitelské vášni domu Montblanc a jeho více jak 100 letému dědictví coby důvěryhodného společníka na cesty. Druhou vůni z této kolekce vřele přijala právě nová generace dobrodruhů, která boří konvence a touží vyjádřit svou osobnost.

Nová kampaň ztvárněná Johnem Balsomem skvěle zachycuje průzkumnického ducha parfému Explorer Ultra Blue. V kampani se představil model a cestovatel Rein Langeveld při své výpravné cestě na místo, kde se potkává modré nebe, jezero a ty nejvyšší vrcholky francouzských Alp. Hory a voda,

Óda na modrou barvu, Montblanc Explorer Ultra Blue, oslavuje propojení s přírodou, které se odráží v jejích výrazných citrusových, dřevitých a mořských tónech. Tři cestovatelé, a zároveň výjimečně talentované nosy – Jordi Fernandez z parfumerského domu Givaudan, Olivier Pescheux a Antoine Maisondieu – se spojili, aby vytvořili originální vůni vhodnou pro soudobého průzkumníka. Vůni, která ve svých nositelích probudí touhu blíže prozkoumat paletu přírodní modři: oblohy, jezer a hor.

Inspirace pro tuto vůni, jsou hrdinové příběhu stejně jako neohrožený průzkumník. S parfémem Montblanc Explorer Ultra Blue se začíná psát nová, vzrušující kapitola dobrodružného příběhu kolekce Explorer.

Hlavou parfému Montblanc Explorer Ultra Blue je zářivá a pikantní fúze italského bergamotu a citrusů té nejvyšší kvality, doplněná o růžový pepř, jenž vyniká svěží, kořeněnou notou s dřevitým nádechem připomínajícím strom Elemi.

Tlukoucím srdcem vůně je mořský akord kombinující akcenty šťavnatých citrusů s mořskými a vzdušnými tóny, jež evokují alpskou krajinu s jemným náznakem mořského vánku. Tato svěžest, vlhkost a jiskřivost kontrastuje s akcentem šedého jantaru.

Stejně jako při tvorbě originální vůně Montblanc Explorer je i u této řady prioritou získávání surovin z etických zdrojů. Hlavní složky parfému Montblanc Explorer Ultra Blue pocházejí z programu parfumerského domu Givaudan „Sourcing for Shared Value“, který podporuje místní výrobce v etickém a udržitelném rozvoji.

Tělem parfému je pak pačuli pocházející z indonéského ostrova Sulawesi, které se zde produkuje výhradně pro značku Montblanc a její vůně. Esence je vyčištěna od přirozených nádechů zeminy a mistrovsky kombinována s vytříbenými dřevinami tak, aby získala zemitý, bohatý základ s nádechem kůže. Výsledkem je jedinečný parfém Montblanc Explorer Ultra Blue, jehož intenzivní tóny dobrodružnou cestu teprve započínají.

Cesta pokračuje až k důmyslnému designu samotného flakonu, který se opírá o dlouhodobou řemeslnou tradici domu se zastávkami v Německu, Itálii a Francii. Ochranné pouzdro flakonu vůně Ultra Blue je ručně vyrobeno v oddělní pro zpracování kůže značky Montblanc ve Florencii a je potištěno elegantním motivem Saffiano používaným na kožených produktech značky už od roku 1926.

Filozofii udržitelnosti uznává i linie Montblanc Explorer, která usiluje o zachování světa jako lepšího místa pro budoucnost. Tato podpora místních komunit se odráží také ve vzdělávacích iniciativách pro budoucí generace, jakou je i výstavba tří knihoven pro žáky v regionech Buton a Katoi na ostrově Sulawesi.

Zdobný emblém Montblanc získalo pouzdro v hamburské továrně. Leštěné víčko z bílého kovu ve tvaru ozubeného kola zdobí elegantní rytina „Montblanc Explorer“. Těžké skleněné dno flakonu vytvořené s největší pečlivostí a smyslem pro detail odhaluje ikonický znak společnosti – šest ledovcových svahů, které vedou k zasněženému vrcholu hory Mont Blanc.

A protože byl parfém Montblanc Explorer Ultra Blue navržen pro opravdové dobrodruhy, je vůně k dostání také v cestovním balení o obsahu 30 ml. Průzkumník ho tak může mít vždy při ruce.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.